تغییر چهره لیندا کیانی / خانم بازیگر یک شبه پیر شد ! + عکس

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. لیندا کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. لیندا کیانی پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی

«ضد» درامی سیاسی در دلِ التهابات سال ۶۰
انتشار نخستین عکس از لیندا کیانی
.
با انجام مراحل پایانی فنی فیلم سینمایی #ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، جزئیات تازه از قصه این فیلم منتشر شد.
.
«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، یک تریلر سیاسی است که در بستر التهاباتِ کشور در تابستان سال ۱۳۶۰ می‌گذرد. قصۀ این فیلم درباره یک عشق در دلِ حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود.
.
مهدی نصرتی، لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی، جواد خانی و... بازیگران «ضد» هستند.
.
این فیلم از تازه‌ترین محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری است که در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

لیندا کیانی

دلگرم

کدخبر: 758281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟