تست: به نظر شما کدام خانواده واقعی نیستند؟

تست شخصیت شناسی در انواع مختلف وجود دارد. با انجام تست شخصیت شناسی می توان به لایه های پنهان شخصیت هر فرد تا حدی پی برد. البته تست شخصیت شناسی هم ضریب خطا دارد. تست شخصیت شناسی MBTI نوجوانان یک تست شخصیت شناسی است که برای تشخیص تیپ شخصیتی افراد بین 12 تا 17 سال طراحی شده است. در ادامه یک تست شخصیت شناسی جالب را آورده ایم.

شما کدام یک از شماره ها را انتخاب کردید؟

اگر گزینه 1 را انتخاب کرده اید،

فردی کمالگرا نیستید یا حداقل به صورت سنتی کمالگرا نمی باشید. شما با دوستان خود مانند یک خانواده واقعی رفتار می کنید. شاید در خانواده ای بزرگ شده اید که پدر در آن نقش پررنگی نداشته است به همین دلیل تمام تلاش خود را برای کمک به کسانی که به شما نیاز دارند می کنید( درست مانند مادرتان)

در این تصویر خانواده شاید شاد نباشد اما یک خانواده واقعی است، مادر از فرزند خود مراقبت می کند و دستش را گرفته، در مقابل او پدری قرار دارد که مراقب کودکش نیست و از او محافظت نمی کند. از آنجایی ک دوست ندارید خانواده ای مثل شما باشد احتمالا این گزینه را انتخاب کرده اید.

اگر گزینه 2 را انتخاب کرده اید،

فردی کمالگرا هستید. هیچ چیز به اندازه خانواده برای شما اهمیت ندارد. معتقد هستید که خانواده باید بر اساس اعتماد و تعهد شکل بگیرد. همیشه نیاز های خود را در اولویت قرار می دهید و گاهی اوقات برای خوشحال کردن آن ها نیازهای خود را نادیده می گیرید.

در این تصویر پدر و مادر هیچ توجهی به فرزند خود ندارند و فرزند هم سعی نمی کند دست پدر یا مادر خود را بگیرد. آن ها مانند غریبه ها با یکدیگر رفتار می کنند و شما نیز به عنوان یک فرد خانواده گرا آن ها را خانواده نمی دانید.

اگر گزینه3 را انتخاب کرده اید،

احتمالا در یک خانواده از هم گسیخته بزرگ شده اید. دوران کودکی سختی داشته اید و به سختی می توانید به دیگران اعتماد کنید. به طور معمول مضطرب هستید و ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار دشوار است.دائم نگران آینده هستید و بیش از اندازه به هر مسئله ای فکر می کنید.

علاوه بر این منفی گرا هستید و اعتقادی به وجود روابط سالم ندارید. در این تصویر، پدر و مادر با یکدیگر راه می روند و پدر دست فرزند را گرفته است.شما معتقد هستید که خانواده واقعی وجود ندارد و به همین دلیل این خانواده را غیرواقعی می دانید.

منبع : طلا

کدخبر: 757211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟