کرشمه های خانم بازیگر  جذاب جلوی عکاسان ! + فیلم لاله مرزبان !
حجم ویدیو: 4.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

لاله مرزبان متولد سال ۱۳۷۲  است . لاله مرزبان از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه ای به تئاتر مشغول بوده است . لاله مرزبان نقش هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی زنند داشته است. لاله مرزبان در سال ۱۳۹۵ با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» بازی کرد. و در سال ۱۳۹۶ لاله مرزبان جلوی دوربین جواد افشار رفته است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

لاله مرزبان بازیگر جوان و زیبای ایرانی است که احتمالا چهره او را بیشتر با بازی در سریال "ستایش" فصل آخر در نقش نازگل دختر ستایش بشناسید. وی تا به حال فیلم و سریال های دیگر هم باز کرده اما در این مجموعه بیشتر به چشم آمد و معروف شد.

لاله مرزبان

 لاله مرزبان به تازگی در فیلم "بی همه چیز" ایفای نقش کرده است. بی همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی می باشد که در سال 1399 سخته شد. در این فیلم بازیگران خفنی مثل هدیه تهرانی، پرویز پرستوی، باران کوثری و ... هم بازی می کنند که به تازگی مهمانی اکران خصوصی اش گرفته شد.

لاله مرزبان

لاله مرزبان در این مراسم از هنرمندان خاص پوشی بود که نظرات را به خود جلب کرد اما به گفت کاربران چندان استایل زیبایی نداشت. در ادامه ویدویی که از او هنگام عکاسی گرفته شده است را مشاهده می کنید که قر و قمیش خانم بازیگر مورد انتقاد قرار گرفت.

ظاهرا در سینما اگر حتی سیاهی لشکر هم بوده باشی باید سریع استایلت رو از حالت عادی به حالتی خاص و نه چندان زیبا تغییر بدی وگرنه از بقیه عقب مونده!

لاله مرزبان

شایانیوز

کدخبر: 752908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟