سرقت از خانه شیخ دیاباته در تهران / چه کسی دروغ می گوید ؟

به گزارش رکنا، ناصر فریاد شیران معاون پیشین باشگاه استقلال در خصوص ادعای شیخ دیاباته گفت: زمانی که دیاباته در ایران نبود یک دزد از خدا بی خبر بدون اینکه در خانه وی را بشکند دست به سرقت از خانه شیخ دیاباته زد و خود این بازیکن می دانست سرقت صورت گرفته است و ادعا های عوام فریبانه بود.

شروع فوتبال شیخ دیاباته

قد شیخ دیاباته 194 سانتی متر و در پست مهاجم بازی می کند ، سابقه بازی در لیگ های مطرح ایتالیا و فرانسه را دارد ، در تیم ملی کشورش هم بازی کرده و حالا در ایران است.

شیخ تیدیانه دیاباته در شهر باماکو در کشور مالی متولد شده است.

از کودکی با خانواده به فرانسه مهاجرت میکند و مقیم این کشور میشود.

بصورت جدی فوتبال خود را در سال 2000 وقتی تنها 12 سال داشت از آکادمی سلیف کیتا (اسطوره فوتبال مالی) شروع کرد و تا 18 سالگی در این مرکز بود.

ورود به جوانان بوردو

در سال 2006 توسط استعدادیاب های تیم فرانسوی بوردو به جوانان این تیم برده شد و بعد از دو سال بازی در این رده سال 2008 به بزرگسالان این تیم رفت.

سوابق و تیمها

در سال 2008 بخاطر وجود مهاجمان باتجربه در بوردو او یک فصل قرضی در تیم آژاکسیو حضور داشت ، سپس سال 2009 - 2010 در تیم نانسی بازی کرد و در نهایت دوباره به بوردو بازگشت.

این بازیکن سال 2016 به تیم عثمانلی اسپور کشور ترکیه پیوست سپس بصورت قرضی یک فصل در تیم متس فرانسه و یک فصل در تیم بنونتو ایتالیا بازی کرد تا اینکه سال 2018 به تیم الامارات رفت.

با وجود درخشش او اما این تیم اماراتی بخاطر سن بالای وی حاضر به تمدید قرارداد نشد.

حضور در استقلال

این مهاجم 31 ساله اهل مالی در نهایت با نظر آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در 18 تیر 1398 با قرارداد دو ساله با حقوق هر فصل 500 هزار دلار به این تیم پیوست.

کدخبر: 752375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟