عکس های بهنوش بختیاری  را مقایسه کنید

بهنوش بختیاری از چهره های مشهور تلویزیون و سینماست. بهنوش بختیاری در حمایت از ترنس ها قدم زیادی برداشته است. حواشی پیرامون بهنوش بختیاری زیاد است. بهنوش بختیاری در اینستاگرام فعالیت گسترده دارد. بهنوش بختیاری عکس جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش رکنا، بهنوش بختیاری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که تعجب همه را به همراه داشت. او از چهره جدیدی که به برای خود ساخته است ، رونمایی کرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد این بچه چیزی ننوشته است. اما کاربران می گویند احتمال بچه متعلق به بستگان او باشد.

برخی هم می گویند که شاید او بچه دار شدنش را پنهان کرده باشد و به تازگی بچه دار شده باشد.

اما هنوز این شائبه تایید و تکذیب نشده است.

 

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرامی اش از وصیتش در زمان مرگ سخن گفت.

بهنوش بختیاری

درآمد اینستاگرامی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است بیشتر از حضور در قاب تلویزیون و پرده سینما در اینستاگرام فعال است و تقریبا روزی نیست بهنوش بختیاری پست و استوری در اینستاگرام خود منتشر نکند. بهنوش بختیاری به نظر می رسد روی درآمد اینستاگرامی خود هم حساب زیادی باز کرده و بهنوش بختیاری با همکاری مدیربرنامه اش به طور پیوسته پست و استوری تبلیغاتی برای فالوورهای خو منتشر می کند.سلفی بهنوش بختیاری دوباره حاشیه ساز شد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از هنرمندانی است که کار خیر می کند اما تا آن را در بوق و کَرنا نکند ول کن ماجرا نیست. از طرفی هم تبلیغات بی امان خانم بازیگر مخاطبانش را خسته کرده و دیگر خیلی ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ های پلنگ طور است.

فالوورهای میلیونی بهنوش بختیاری

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد کرده بود :بهنوش بختیاری وضعیت کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال کرده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می کنند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت شود !

بهنوش بختیاری درددل

خانوم بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

کدخبر: 751550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟