الناز شاکردوست برای اولین بار زیبایی اش را پنهان کرد + عکس عجیب

 الناز شاکردوست سوپراستار مطرح ایرانی است . الناز شاکردوست در اینستاگرامش عکسی از یک غذای فوق العاده با کلاس و زیبا را که پخته است منتشر کرد.الناز شاکردوست در فیلم ابلق به ایفای نقش پرداخته و حالا این اثر به کارگردانی نرگس آبیار قرار است در آمریکا نمایش داده شود.فیلمی که نرگس آبیار کارگردانی کرده و بازیگرانی مثل الناز شاکردوست، بهرام رادان، هوتن شکیبا و گلاره عباسی آن را حضور دارند.

به گزارش رکنا، الناز شاکردوست استوری زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است و کمپین جدیدی در اعتراض به سخنان نماینده مجلس با عنوان ما میمانیم راه اندازی کرده است.

الناز شاکردوست

علاقه الناز شاکردوست به شعر

ورود بازیگران زن به دنیای شعر و شاعری حاشیه های زیادی داشته و این ماجرا آنجا جنجالی می شود که کار به چاپ کتاب هم می رسد. البته خوشبختانه علاقه الناز شاکردوست به شعر در حد منتشر کردن چند دکلمه بوده و به آنجا ختم نشده است. بهاره رهنما جنجالی ترین شاعر بازیگر ایرانی است که شاعران و نویسندگان ایرانی انتقادهای زیادی نسبت به او دارند. شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است. او بیشتر در کارهای خیر شرکت می کند و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می کند و همچنین او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

الناز شاکردوست

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 751498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟