نقاشی بهاره کیان افشار زیباتر از خودش + عکس

بهاره کیان افشار یکی از بی حاشیه ترین و زیباترین بازیگران زن در سینما و تلویزیون است. بهاره کیان افشار یکی از زیباترین زنان درجهان اسلام به شمار می آید. بهاره کیان افشار در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد. بهاره کیان افشار دنبال کننده ها و علاقه مندان زیادی دارد بهاره کیان افشار استوری جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش رکنا، بهاره کیان افشار بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را به صورت نقاشی از چهره خود به اشتراک گذاشت.

بهاره کیان افشار

ترانه سرایی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار (زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) ترانه سرا، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

وی بازیگری را به طور حرفه ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

این خانم بازیگر تاکنون مجرد است و ازدواج نکرده است.

بهاره کیان افشار به واسطه چهره زیبایی که دارد طرفداران زیادی دارد و به هیچ عنوان وارد حواشی نمی شود.

کولاک عکس های زیبای بهاره کیان افشار

ز این ها که بگذریم بهاره کیان افشار در اینستاگرام تصاویر زیادی از خود منتشر کرده و تقریبا وسط را گرفته. نه مثل برخی خانم های بازیگر فقط عکس های پلنگ و شاخش را گذاشته و نه مثل برخی دیگر تنها آثار سینمایی و ازین جور چیز ها را. در ادامه تصویر جذابی که با تیپ زمستانه از خود منتشر کرد مشاهده می کنید.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

تصویری خاص و زیبا از بهاره کیان افشار بازیگر پرطرفدار و شناخته شده در فضای مجازی با لباس عروس و میکاپ عروسی به اشتراک گذاشته شد که مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم هایی است که او بازی کرده است.

بهاره کیان افشار

دوستی دیرینه با بهرام رادان و ترانه سرایی

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصی پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم.

ترانه و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌نویسم. آقای بهرام رادان، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌تر شد او ترانه‌های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.

بهاره کیان افشار

اره کیان افشار زیباترین زن اسلامی

چندی پیش او جزو زیباترین زنان مسلمان جهان به انتخاب یک سایت مد انتخاب شد.

سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های اینچنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

سایت FillGap هانده ارچل بازیگر شناخته شده ترکیه را به عنوان رتبه نخست در فهرست زیباترین زنان مسلمان برگزیده است. این بازیگر اخیرا در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است ایفای نقش کرده است.

نام جی جی حدید مدل مشهور در کلاس جهانی که از پدری فلسطینی -مریکایی و مادری هلندی تبار است هم در این لیست به چشم می خورد.

بهاره کیان افشار

از دیگر افراد منتخب این سایت می توان به مریم اوزلی که با نقش خرم سلطان برای ایرانی ها آشناست و بازیگر دیگر ترکیه به نام فاهریه اوجن اشاره کرد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 749851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟