معیار زیبایی زنان در کشورهای مختلف چیست؟

زیبایی در اعتماد به نفس فرد بی تاثیر نیست اما زیبایی ظاهر به مرور از بین می رود. راز زیبایی همیشگی در ساده بودن است. معیار زیبایی زنان در کشورهای مختلف متفاوت است. در ادامه با عجیب ترین معیارهای زیبایی آشنا شوید.

تفاوت فرهنگ‌ها سبب شده که سلایق مردمان هر کشور با کشورهای دیگر متفاوت باشد. در نتیجه این موضوع نیز معیار زیبایی زنان در هر کشوری متفاوت است. ممکن است یک نفر در یک کشور به عنوان یکی از زیباترین افراد شناخته شود، اما همان فرد در کشوری دیگر فرد زیبایی به حساب نیاید.

البته در سال‌های اخیر، به واسطه وجود فضای سوشال و فضای مدیا، برخی از بانوان در تمام دنیا به عنوان زیباترین زنان شناخته می‌شوند، اما به محض نگاه کردن به هر یک از آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که معیارهای زیبایی در کشورهای هر یک متفاوت بوده است. آیا می‌دانید که این معیارهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف چه معیارهایی هستند؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا معیارهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف را با شما در میان بگذاریم.

معیار زیبایی زنان در فرانسه

اگرچه بسیاری از کشورهای اروپایی نزدیک به یکدیگر هستند، اما معیار زیبایی در هر یک از این کشورها متفاوت از دیگری است. بهتر است لیستمان را با یکی از زیباترین کشورهای اروپایی، یعنی فرانسه آغاز کنیم. در کشور فرانسه مهم‌ترین معیار زیبایی، قدِ بلند و اندام باریک است. در این کشور، زنان قد بلند و لاغر، جزء زیباترین زنان به حساب می‌آیند. قد 170 سانتی‌متر و وزن 60 کیلوگرم در این کشور ایده‌آل‌ترین حالت ممکن است.

معیار زیبایی زنان در آمریکا

در ایالات متحده آمریکا، مهم‌ترین معیار زیبایی یک زن، موهای اوست. البته در این کشور، داشتن اندامی نسبتا درشت نیز یکی از معیارهای اصلی زیبایی به حساب می‌آید. اما داشتن موهای خوش حالت و زیبا اصلی‌ترین و مهمترین معیار زیبایی در آمریکاست. در کشور آمریکا، زنانی که موهای طلایی و چشم‌های آبی دارند از محبوبیت بیشتر برخوردارند و معمولا ترجیح آقایان آمریکایی این دسته از بانوان است.

معیار زیبایی زنان در آلمان

اگرچه فرانسه و آلمان هر دو از کشورهای اروپایی هستند، اما معیار زیبایی در این دو کشور کاملا متفاوت است. در کشور آلمان اصلی‌ترین معیار زیبایی، داشتن چهره‌ای طبیعی و اصطلاحا نچرال می‌باشد. داشتن پوست سفید نیز یکی دیگر از معیارهای زیبایی زنان در این کشور است.

معیار زیبایی زنان در ژاپن

اگرچه در بسیاری از کشورهای جهان، داشتن دندان‌های یکدست و مرتب از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی زنان به حساب می‌آید، در کشور ژاپن کاملا برعکس است. جالب است بدانید که در این کشور زنانی که دندان‌های کج و نامرتب دارند، جزء زیباترین زنان محسوب می‌شوند.

معیار زیبایی زنان در آرژانتین

در آرژانتین نیز مانند آمریکا، زنانی که دارای اندام‌های درشت و توپر هستند، جذاب‌تر به حساب می‌آیند. دومین معیار زیبایی زنان در این کشور، داشتن لب‌های برجسته است. اگرچه قد و وزن مشخصی به عنوان معیار زیبایی در آرژانتین در نظر گرفته نمی‌شوند، اما زنان لاغر اندام معمولا محبوبیت چندان زیادی در این کشور ندارند.

معیار زیبایی بانوان در تایوان و چین

در بسیاری از کشورهای آسیایی، معیار زیبایی زنان، داشتن پوست‌هایی سفید و رنگ پریده می‌باشد. به همین خاطر زنان در این کشورها، به هنگام قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب از لباس‌های پوشیده‌تر استفاده می‌کنند.

معیار زیبایی بانوان در کره جنوبی

در کشور کره جنوبی داشتن صورتی قلب شکل یکی از معیارهای اصلی زیبایی به حساب می‌آید. در این کشور بسیاری از زنان برای دستیابی به این معیار زیبایی، اقدام به انجام جراحی‌های پلاستیک می‌کنند. البته انجام این جراحی‌ها چندان ساده نیست، اما بسیاری از بانوان داوطلب انجام آن می‌شوند.

نظر شما در رابطه با معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چیست؟ فکر می‌کنید در کشور ما، یعنی ایران، چه معیارهایی برای زیبایی بانوان در نظر گرفته می‌شود؟

نویسنده: المیرا فلاحیان

منبع : چی بپوشم

کدخبر: 749712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟