عکس از همسر شاهرخ استخری + فیلم
حجم ویدیو: 5.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

همسر شاهرخ استخری از هر فرصتی برای نمایش بخشی از فعالیت های روزمره اش استفاده می کند. همسر شاهرخ استخری و شاهرخ استخری در اینستاگرام از دختران شان و خودشان عکس و استوری زیاد منتشر می کنند. حتی یک صفحه به نام خانواده شاهرخ استخری در اینستاگرام ساخته اند که در آن عکس های همسر شاهرخ استخری و دخترانش و شاهرخ استخری وجود دارد. جالب است که همسر شاهرخ استخری از آرایشگاه رفتن خود هم سلفی گرفته است. در ادامه عکس متفاوت همسر شاهرخ استخری را ببینید.

همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه

شاهرخ استخری بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که پس از بازی در سریال "دلنوازان" کراش خیلی از دختران شد. وی مدتی می شود که از سینما و تلویزیون دور شده اما به جایش تا دلتان بخواهد در اینستاگرام دیده می شود و فعال است.

عکس های فراوان همسر شاهرخ استخری

شاهرخ خان اون موقع ها که هنوز شغل بلگری انقدر پر درآمد نبود و کاربران اینستاگرام کم بودند بسیار غیرتی بود و اجازه انتشار تصویر همسرش را نمیداد و به قول خودش از این دوست نداشت عکس های همسرش در فضای مجازی پخش شود اما حالا این زوج هر کدام پست و استوری های بسیار زیادی از زیر و روی زندگی شان منتشر کرده اند که حتی کاربران تا رنگ موی خانم خانما را هم خبر دارند و می بینند!

 

این هم ویدیویی از لایو شاهرخ استخری که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

غیرت شاهرخ خان کجا رفت؟!

در حال حاضر سپیده بزمی پور بیش از 1 میلیون فالوور دارد و هرگونه عکسی هم از خود منترش می کند، حالا چرا؟ چون او یکی از بلاگر های فعال اینستا می باشد و برای تبلیغات فراوانی که قبول می کند باید خودش پُرو کند و به کاربران نشان دهد حالا هرچقدر کوتاه و تنگ و ناجور!

او روزانه معرفی های زیادی در پیجش دارد و بله آقای استخری هم به همن دلایل غیرتشان نم کشید و تغییر عقیده داده اند.

البته اینکه خانم بزمی پور بی حاشیه و خانم هستند شکی درش نیست اما اینکه آقای بازیگر برای درآمد چنین تغییر کند زیاد جالب نیست!

شاهرخ استخری عاشق خانواده است

شاهرخ استخری بسیار بسیار خانواده دوست است و عاشق دخترانش ینی پناه و نبات استخری می باشد. او راه به راه فیلم و عکس از این دو جوجه ی ناز می گذارد که طرفداران زیاد هم دارند. در ادامه ناز کردن نبات خانم برای بابا جانش را مشاهده می کنید.

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید.

به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

همسر شاهرخ استخری

ناگفته نماند شاهرخ استخری جز بازیگری شغل دومی هم دارد و آن هم شعبات طلافروشی به نام "سنجاق" است که در مناطق بالاشهر تهران هستند.

منبع : شایا نیوز

کدخبر: 749605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟