چهره پیر و شکسته نیکی کریمی در اکران فیلمش ! + عکس جذاب ترین مجرد سینمای ایران

نیکی کریمی بازیگر ایرانی است . نیکی کریمی بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون است . به تازگی ویدیویی از نیکی کریمی پخش شده که او را هنگام تبلیغی متفاوت نشان می دهد . بخشی از تبلیغ که در حال نمایش برندی است که نیکی کریمی برای آن تبلیغ کرده از ویدیو حذف شده است. نیکی کریمی عکس جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش رکنا، در یکی از این مراسم اکران ها، نوید محمدزاده و پارسا پیروزفر به عنوان مهمان حضور داشتند که نیکی کریمی عکسی یادگاری با آن‌ها انداخته است.

Screenshot 2021-12-09 at 12-31-37 عکس نیکی کریمی میان نوید محمدزاده و پارسا پیروزفر

آتابای گام رو به جلوی نیکی کریمی

نظر منتقدین سینما درباره «آتابای»؛ فیلم درجه یکی نیست، اما مخاطب از دیدن‌اش پشیمان نمی‌شود.

به نظر منتقدین و نویسندگان سینمای ایران، آتابای فیلمی است که عناصر شاعرانگی، تضاد و بوم‌محوری در آن باعث شده تا به فیلمی روبه جلو در سینمای نیکی کریمی قلمداد شود، اما در نهایت فیلم درجه یکی تلقی نمی‌شود.

فیلم «آتابای» جدیدترین ساخته نیکی کریمی نویسنده و کارگردان سینمای ایران بتازگی در سینما در حال اکران است. حال با اکران این فیلم در سینماهای کشور، منتقدین و نویسندگان سینمای کشور، این فیلم را اثری «آرام و عمیق و شاعرانه» در سینمای نیکی کریمی خوانده‌اند که نسبت به دیگر فیلم‌های او «روبه جلو» است.

گودرزی رئیس انجمن منتقدین سینمای ایران در یادداشتی در صفحه خود آرامش «آتابای» را با وجود تلاطم شخصیت اصلی آن ستایش کرد و نوشت که «روح زندگی در این فیلم جاری است».

به باور او فیلم تازه نیکی کریمی، با عشق و ارتباط و موضع آدم‌ها در برابر آن، تبدیل به «عاشقانه‌‎ای دوست داشتنی» شده است. فیلمی که روح‌نوازی و لطفات را با زیبایی‌شناسی و جذابیت‌های طبیعت آمیخته است و آن را به یک فیلم زیبا تبدیل کرده است: «فیلم پر است از تصاویر زیبا، کارت پستالی و جذاب، «آتابای» زیبایی‌شناسی دارد. قاب‌ها و میزانسن‌هایی که بازیگران در فضای طبیعت در آن قرار می‌گیرند همه‌اش روح نواز است و فضای فیلم را تلطیف می‌کند».

او در ادامه یادداشتش «آتابای» را بهترین فیلم در کارنامه نیکی کریمی دانست و بیان کرد که «شاید بتوان گفت کارنامه فیلم‌سازی نیکی کریمی را باید به قبل و بعد «آتابای» تقسیم کرد. او حالا پخته‌تر و آرام‌تر شده و از فضای روشنفکری فاصله گرفته و می‌داند با مخاطبش چگونه ارتباط برقرار کند. »

نیکی کریمی

نیکی کریمی

کدخبر: 749269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟