جولان  پویان مختاری در سرجوخه

سریال سرجوخه یک سریال در قالب امنیتی و اجتماعی است. نخستین قسمت سرجوخه در ۳ آبان ۱۴۰۰ از شبکه سه تلویزیون پخش شد. سرجوخه با کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی مهمان خانه ها شدسریال سرجوخه به موضوع دنیا جهانبخت و پویان مختاری نیز پرداخت. سرجوخه مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرجوخه کیست؟ سوالی که احمد معظمی می‌پرسد و می‌خواهد تا مشخص شدن جواب صبر کنیم.

ماجرای افراد بی‌هویتی که کنار هم جمع شده‌اند و عضو گروهک‌ها یا سرویس‌های اطلاعاتی متفاوتی هستند که هم به خودشان و هم به جامعه آسیب وارد می‌کنند و به گفته کارگردان تمام این اتفاقات از دل خانواده نشات می‌گیرد.

کارگردانی که بعد از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین سریال امنیتی خود با نام «سرجوخه» را روی آنتن شبکه سه سیما برده است.

داستان امنیتی و اطلاعاتی که طبق چیزی که در ابتدای سریال نوشته شده، بر اساس واقعیت است. به همین دلیل با کارگردان سریال گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

*این سریال پس از دستگیری میلاد حاتمی ساخته شده است و می‌توانیم بگوییم بخش شاخ مجازی و سایت‌های شرط‌بندی به او ارتباط دارد. آیا برای ساخت این سریال از اعتراف‌های این فرد استفاده شده است؟

به هیچ عنوان ارتباطی به میلاد حاتمی ندارد. ما یک نمونه از هزاران آدمی که مثل میلاد حاتمی آسیب خورده‌اند را انتخاب کردیم و به اتفاقات روز جامعه اشاره می‌کنیم.

موضوع سریال ما این مباحثی که شما در سوال مطرح کردید نیست. ما نمونه‌هایی از جامعه را نشان می‌دهیم که آسیب خورده‌اند و بعضا آسیب‌زا هم هستند.

*آیا می‌توانیم بگوییم که مصداق دنیا جهانبخت، پویان مختاری و دوستانش را در این سریال می‌بینیم؟

در این مجموعه اشاره‌ها نسبت به این افراد را می‌بینیم و این موضوع کاملا مشخص است.

*یک سکانسی در سریال وجود دارد که یک نفر برای جذب فالوئر دست به خودکشی می‌زند، این بخش مشخصا به جهانبخت ارتباط دارد؟

یک عده می‌گویند ارتباط دارد و عده دیگری می‌گویند بی‌ارتباط است. خود ما در راستای مطلبی که نویسنده نوشته بود پیش رفتیم و قضاوت این موضوع را برعهده بیننده گذاشتیم.

این موارد اهمیت چندانی ندارد و همه این افراد شوخی هستند چون ما به ماجرایی پرداختیم که اهمیتش بیش‌تر از این چیزها است.

ما حتی میزانسن‌ها، دکوپاژها و فضاسازی‌های خیلی خاص‌تری نسبت به کارهای قبلی انجام دادیم و زمان زیادی برای ساخت این مجموعه در نظر گرفتیم.

چون مخاطبی که ما را دنبال می‌کند تمام کارها از سراسر دنیا را می‌بیند پس ما باید محتوای درخوری ارائه دهیم که به چشم مخاطب بیاید و یک پیامی همراه خود داشته باشد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 746688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟