عکس خیلی خصوصی خواننده لس آنجلسی با  مهناز افشار

مهناز افشار از سلبریتی های ایرانی دیپلم تجربی دارد. مهناز افشار اکنون در آلمان زندگی می کند. عکس های متنوع با پوشش های عجیبی را از مهناز افشار در اینستاگرامش می بینیم. حتی مهناز افشار در کنار آرش که از خوانندگان ایرانی در خارج از کشور است هم عکس انداخته است. در ادامه چند عکس از مهناز افشار را در لباس های خاص مشاهده کنید.

مهناز افشار با آرش

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار همسر سابق یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت دهم) می باشد که تا چند روز پیش هم به اتهام اختلاس در زندان بود اما به تازگی تبرئه و آزاد شد. مهناز افشار خیلی وقته که تنها هنرش شده عکاسی از خودش و انتشار تصاویر جور واجور در اینستاگرام! اما تا به حال عکسی که لباس ناجور داشته باشه دیده نشده جز یکی دو مورد که اونم خودش پخش نکرد و ظاهرا توسط عکاس و یا دوستانش منتشر شد.

مهناز افشار و دخترشپ

اما اونطوری که ما از خانم بازیگر شنیده بودیم مهریه ای باورنکردنی و هنگفت داشته و از پسر آقای سیاستمدار دریافت کرده و جدا شده است.

دختر مهناز افشار در آغوش پدرش

مهناز و یاسین دختری به نام لیانا رامین دارند که به گفته افشار بخاطر دخترش به آلمان برای زندگی رفته و مجبور به این انتخاب شده است. اما این بازیگر زن به تازگی استوری منتشر کرد که ظاهرا لیانا با پدرش که به تازگی از زندان درامده تماس تصویری گرفته اند و مهناز افشار هم جملاتی زیبا برای دختر و همسر سابق نوشت!

همسر مهناز افشار

مهناز افشار در اینستاگرامش ابراز دلتنگی های زیادی می کند و معلوم است که زندگی در خارج هم خواسته قلبی اش نبوده اما دلیل اصلی مهاجرتش چه بوده هنوز دقیق گفته نشده.

مهناز افشار با دامن

کشف حجاب مهناز افشار

از اینها که بگذریم مهناز افشار بازیگر زن جنجالی می گوید وقتی که در ایران بوده فقط جلوی دوربین حجاب داشتم و در مهمانی ها و مکان های خصوصی که مردم نمی دیدند بدون حجاب بودم و همیشه از روی اجبار حجاب داشتم.

مهناز افشار

این صحبت های مهناز افشار در حالی مطرح می شود که وقتی در ایران بود می گفت که حجاب باور قلبی من است و خودم دلم می خواهد که حجاب داشته باشم و این یعنی آن روزها نقش بازی می کرده و در حال فریب افکار عمومی بوده است.

مهناز افشار بی حجاب

این خانم اولین نفری نیست که از میان سلبریتی ها جلو روی مردم خودشان را موجه نشان می دهند و پشت دوربین و در پارتی های شبانه جوری دیگر هستند.

منبع : شایانیوز

کدخبر: 744339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟