لو رفتن فیلم عجیب ترین بوسه پرویز پرستویی ! / این فیلم درس ها دارد !
حجم ویدیو: 21.86M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

پرویز پرستویی بازیگر و صداپیشه ایرانی است. پرویز پرستویی متولد تیر 1334 است. پرویز پرستویی چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را دریافتت کرد. پرویز پرستویی به همین خاطر در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.پرویز پرستویی به دست دانیال شه‌بخش بوسه زد.

به گزارش رکنا، پرویز پرستویی پیشکسوت سینمای ایران با انتشار این ویدئو نوشت: مشت‌هایی که گرچه در رینگ بوکس می‌جنگند و مبارزه می‌کنند، اما می‌توانند دست‌های قدرتمندی در همراهی و دستگیری مردم در بیرون از میدان مسابقه باشند.

بیوگرافی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی متولد 2 تیر 1334 در همدان، بازیگر است. تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) را از وزارت ارشاد دارد، از تئاتر شروع کرد و حالا در سینما می درخشد.

اوایل به شدت اهل فوتبال بود و مدتی هم دروازان تیم کارگردان شد، سپس از سال 1348 در 16 سالگی به مرکز رفاه نازی آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد.

بازی پرستویی در فیلم آدم برفی سال 73 و فیلم لیلی با من است سال 74 که برای آن دیپلم افتخار نیز گرفت خیلی زود او را مشهور کرد.

پرویز پرستویی در سال 1360 وقتی 26 ساله بود با نسترن پرستویی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند، یکی دختر بنام سمیرا و یک پسر بنام بهروز است.

کدخبر: 743903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟