سکانس عاشقانه محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی
حجم ویدیو: 7.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور است . محمدرضا گلزار که بعد از چند سال دوری از سینما با فیلم سلام بمبئی دوباره رکورد زد با انتشار ویدیویی از خودش و دیا میرزا دوباره حاشیه ساز شد.محمدرضا گلزار با انتشار این ویدیو به فالوورهایش صبح بخیر گفت و طرفداران محمدرضا گلزار دوباره به یاد فیلم جنجالی مشترک سینمای ایران و هند افتادند. البته دیا میرزا هم احترام زیادی برای محمدرضا گلزار قائل است.

محمدرضا گلزار

ادعای محمدرضا گلزار درباره تشریفاتش

وقتی محمدرضا گلزار در یک مراسم شرکت می کند (مثلا افتتاحیه یک مرکز تفریحی) تشریفاتی فوق العاده لاکچری در حد رئیس جمهور از او میزبانی می کنند. حتما شما هم در ویدیوها و تصاویر دیده اید که همیشه افرادی اطراف محمدرضا گلزار هستند و از او در برابر مردم محافظت می کنند ولی او می گوید که من محافظ ندارم. محمدرضا گلزار همان صحبت های مهران مدیری را تکرار می کند که بادیگاردها مال من نیستند و میزبان استخدام می کند ولی خب بالاخره وجود دارند و نمی توان تکذیب کرد. محدرضا گلزار یکی از حاشیه ساز ترین بازیگران ایرانی به لحاظ تجمعات عجیب و غریب طرفدارانش است. همین چند روز پیش هواداران او چنان تجمعی برای دیدنش به راه انداختند که در همه ی رسانه های داخلی و خارجی (فارسی زبان) به آن پرداخته شد. با این همه او معتقد است که رفتارش با مردم بسیار عاشقانه و نزدیک است و بادیگارد ندارد. تجمع پاساژ تهران دقیقا بعد از بازگشت محمدرضا گلزار از سفر جنجالی اش به آمریکا شکل گرفت. او قبل از این تجمع به آمریکا رفت و در گرانترین بوتیک لباس دنیا حضور یافت و چند دست لباس لاکچری خرید کرد. کاربری در انتقاد از این اقدام محمدرضا گلزار (فخر فروشی با لاکچری بازی) و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی نوشته :  رضا گلزار امروز رفت برند بیژن، گرانترین بوتیک دنیا، یک دست لباس خرید و با گرانترین ماشین لس انجلس عکس گرفت و گرانترین غذای امریکا را خورد و با گرانترین دیزاینر دنیا جلسه گذاشت و در ایسنتاگرامش نوشت: «حرف دیگران برایتان مهم نباشد؛ با تلاش موفق شوید»، در حالیکه خودش با  شانس و اقبال و مقداری هم خوشگلی البته نه قیافه الانش قیافه ۲۰ سال پیشش موفق شده.

گلزار

آرزوی کودکی محمدرضا گلزار

سوپراستاری که به دنبال آرزوهای بچگی خود رفته است : محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده و مجری است و در زمینه تولید خودروهای لوکس (تبدیل خودروهای معمولی به لوکس) فعالیت دارد به تازگی از کسب و کارش در صنعت موبایل رونمایی کرده و اخیرا هم می خواهد وارد تولید لباس با برند خودش شود ! جدا از درآمد عالی که این کسب و کارها برای او دارند به جرات می توان گفت مدیریت این همه شغل با هم خیلی سخت است. شاید وقتی اسم گلزار را می شنوید اولین چیزی که به ذهن شما می آید ثروت زیاد باشد. فکر می کنید نظر او درباره ثروتمند بودنش چیست ؟ محمدرضا گلزار در پست اینستاگرام خودش یک جمله ی معروفی که آدمای پولدار به منتقدان خود می گویند را منتشر کرد (کاربرد این جمله وقتی است که مردم به یکی بگویند شانسی پولدار شده ای) او نوشت : 16 ساعت در روز، 7 روز هفته، 52 هفته در سال کار می کنم وبعد مردم به من می گن خوش شانسی.

محمدرضا گلزار

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 741479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟