افشای راز ممنوع الکاری محمدرضا گلزار ! / دستمزد شوک آور در فیلم کما !

 محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است . محمدرضا گلزار با گروه موسیقی آرین شناخته شد . محمدرضا گلزار سوپراستار و مجری ایرانی است . چهره محمدرضا گلزار باعث شهرت و محبوبیت او شده است . محمدرضا گلزار در چندین فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است .

بازگشت آلوز به نیوکمپ با یک یورو !

 این روز ها بازگشت دنی آلوز - پر افتخار ترین فوتبالیست تاریخ که ۴۲ جام برده - به بارسلونا سوژه فوتبال دنیاست . هم بابت سن بالای او و هم بخاطر مبلغ این قرارداد که هفته ای یک یورو به ثبت رسیده است !

حق دارید تعجب کنید ! این همان رقمی است که لاپورتا توقع داشت مسی هم با آن قراردادش را تمدید کند ! یعنی بازی کردن مجانی !

مبلغ قرارداد ناموسی است !

محمدرضا گلزار

در همه جای دنیا تنها ۲۰ درصد از درآمد سالانه ستاره ها از حقوق مستقیم بابت کاری که می‌کنند ، تامین میشود . عمده درآمد سلبریتی های فوتبال، سینما و موسیقی از تبلیغات و فضای مجازی است. فعالیت‌های تجاری ، ساخت و ساز ، هتل داری ، سرمایه‌گذاری در صنایع یا بیمه و ... تبلیغات .

اما فوق ستاره هایی که ثروت خالصشان بالای میلیارد دلار است و سالانه کلی پول به خیریه ها می بخشند حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی کمترین تخفیف بابت همین رقم قرارداد بدهند ، چرا ؟!

به یک دلیل ساده ؛ درست یا غلط عقل مردم به چشمشان است و هر کس که بیشتر دستمزد بگیرد ، یعنی مفیدتر است و حرف حرف اوست !

چه در سینما و چه در فوتبال ، ستاره‌ای که رقم قراردادش بالاتر است بیشتر در مرکز توجهات مردم ، رسانه‌ها، مربیان ، مدیران و درکل همه ، قرار می گیرد ، بیشتر پیشنهاد دارد و همه چیز باید مطابق میل و خواسته او باشد ! به همین دلیل است که هیچ ستاره ای حاضر به کم کردن مبلغ دستمزدش نیست ، حتی اگر هیچ نیازی به آن پول نداشته باشد !

محمدرضا گلزار

گلزار نمونه وطنی آلوز

محمدرضا گلزار پس از چهار فیلم اولیه و ماجراهایی که خود داستان دیگری است ، از طرف تهیه کنندگان بایکوت شد. سال ۱۳۸۰ شام آخر او اکران و موقعیتش در سینما به عنوان جوان اول تثبیت شده بود که چند حاشیه از سفرهای خارجی او به همراه چند شایعه در داخل باعث ممنوع الکاری ستاره جوان شد!

 مشکلی که گلزار از مبادی معمولی نتوانست آن را حل کند و دست به دامان رئیس‌جمهور وقت شد...

خاتمی نتوانست، حاج حسین توانست !

 فیلمی که از مراسم افطاری رئیس جمهور وقت در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد که آقای خاتمی گلزار را با اسم کوچک صدا می کند و او را کنار دست خود می نشاند اما رایزنی آن شب نیز منجر به حل مشکل گلزار نشد و کماکان نمی‌توانست در فیلمی بازی کند !

درست در چنین شرایطی بود که محمدحسین فرحبخش پیشنهاد بازی در فیلم کما را به گلزار داد. او که تا قبل از آن به هر دری زده بود نتوانست مشکلش را حل کند ، با بی حوصلگی به فرحبخش می گوید: «حاجی اصلا نیازی به خواندن قصه شما نیست ، وقتی من نمی توانم بازی کنم اصلاً بهترین نقش دنیا را پیشنهاد بده !»

فرحبخش - که همه سینمایی ها از نفوذ او مطلع و حاج حسین صدایش می کنند -  خیلی جدی جواب داد :« اگر تو در این فیلم بازی کنی ، مشکل تو مشکل من می شود و خودم حلش می کنم !» گلزار لحظه ای اندیشید که تهیه‌کننده باسابقه برای اکران فیلم خودش هم که شده از نفوذش استفاده خواهد کرد و به امتحانش می ارزد ! پس بلافاصله پاسخ مثبت داد و البته به خصلت جوانی فرحبخش را تحریک هم کرد که ؛«حاجی اگر بتوانی مشکل ممنوع‌الکاری مرا حل کنی در مقابل هزار تومان با تو قرارداد می‌بندم !»

محمدرضا گلزار

قرارداد تاریخی در موزه

ماجرا از همین شوخی ساده به یکی از خاطرات شیرین سینمای ایران تبدیل شد . قرارداد رسمی میان کارفرما ، یعنی پویا فیلم و شخص آقای محمد حسین فرحبخش با کارگزار ، یعنی آقای محمدرضا گلزار منعقد و مبلغ قرارداد در قبال بازی در فیلم سینمایی کما تنها هزار تومان نوشته شد !

زمانی قرار بود این قرارداد به موزه سینما هدیه شود اما چه این کار بشود و چه نه ، این ماجرا در سینمای ایران برای همیشه جاودانه شد!

 

کدخبر: 741112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟