فیلم متلک جناب خان به بادشکم بایدن / همه  روده بر شدند
حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

باد شکم جو بایدن دردسر ساز شد. باد شکم جو بایدن در جریان دیدار با کامیلا همسر شاهزاده چارلز بود. باد شکم جو بایدن طولانی و بلند بود. خبر باد شکم جو بایدن در این مراسم حقیقت دارد. باد شکم جو بایدن همه را شوکه کرد.

به گزارش رکنا، شوخی جناب خان درباره تمرین آزادسازی عضلانی بایدن همه را به خنده انداخت. در قسمت جدید خندوانه ، مهمان برنامه درباره آزادسازی عضلانی صحبت می کرد، جناب خان هم این مسئله را به باد شکم بایدن ربط داد.

فیلم در رفتن باد شکم جوبایدن جنجالی شد / رسانه های دنیا بازتاب دادند

روزنامه دیلی‌میل بریتانیا به نقل از یک منبع آگاه نوشت جو بایدن در جریان دیدار با کامیلا همسر شاهزاده چارلز در حاشیه اجلاس تغییرات اقلیمی در گلاسکو، باد شکم‌‌اش را رها کرد. به گفته این منبع، باد شکم بایدن «طولانی و بلند بود و نادیده گرفتن آن غیرممکن بود»

در جریان دیدار با کامیلا همسر شاهزاده چارلز در حاشیه اجلاس تغییرات اقلیمی در گلاسکوی اسکاتلند جو بایدن نتوانست باد شکم خود را کنترل کند.

به گزارش دیلی میل، یک منبع در این راستا گفت که باد معده بایدن طولانی و بلند بود و نادیده گرفتن آن غیرممکن بود.

بایدن و کامیلا در حال صحبت بودند که کامیلا از شنیدن صدای باد معده بایدن ناگهان شوکه شد. افتضاح جدید بایدن در حالی رخ می دهد که پیش از این فیلم و عکسی از او در اجلاس گلاسکو منتشر شد که در حال چرت زدن بود.

کدخبر: 739167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟