فلور نظری در آلمان + فیلم
حجم ویدیو: 2.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

فلور نظری ویدیویی جدید از خودش منتشر کرد که معنا و مفهوم آن مشخص نیست و همین ویدیو باعث سوژه شدن فلور نظری شده است.فلور نظری از وقتی به آلمان رفته رفتارش تغییر کرده است و تصاویر و فیلم های منتشر شده از فلور نظری سبک جدیدی از زندگی اش را نشان می دهد. خیلی از کاربران نسبت به این رفتار فلور نظری واکنش منفی نشان داده اند.

به گزارش رکنا، فلور نظری و بلاگر شدنش در آلمان حاشیه های خاص خودش را دارد و خوب است بدانید که او سالهاست در آلمان زندگی می کند.

همانطور که گفتیم بر خلاف رفتار فلور نظری که انگار به تازگی به آلمان رفته (ویدیوهای زیادی که می گیرد و حاشیه هایی که دارد این برداشت را به بیننده می دهد که تازه به آلمان رفته و هیجان دارد) او سالهاست در آلمان زندگی می کند و حتی وقتی که در ایران و در صدا و سیما فیلم بازی می کرد بین ایران و آلمان در تردد بود. یعنی در آلمان زندگی می کند و وقتی یک مورد فیلم و سریال به او پیشنهاد می شود به ایران می آید بازی می کند و دوباره بر می گردد.

جنجال بر سر کشف حجاب فلور نظری

فلور نظری

از حاشیه های جنجالی خانم بازیگر کشف حجاب ا ودر یک لایو بود که بعدا توسط او به شدت تکذیب شد و اعلام کرد که قصد کشف حجاب ندارم. فلور نظری در یک لایو اینستاگرامی با موهای باز حضور یافت که باعث ایجاد حاشیه های زیادی درباره کشف حجاب او شد. البته او بعدا به این موضوع واکنش نشان داد و قسم خورد که موهای او باز نبوده و پوشش او مشکی بوده به نظر می رسیده است که موهای سرش کاملا بیرون است. در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت های بهاره رهنما، فلور نظری می خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی آید.

حاشیه های آلمان رفتن فلور نظری

فلور نظری و پسرش نیما

شاید برای شما جالب باشد بدانید که چرا فلور نظری به آلمان رفته است ؟ باید بگوییم که پسر و عروس او در آلمان زندگی می کنند و به نوعی می توان گفت آلمان کشور دوم فلور نظری ست که برخی از روزهای سال به آنجا سفر می کند. فلور نظری این روزها در آلمان است و حضور او در آلمان بی حاشیه هم نبوده است. او با ظاهری متفاوت از فیلم و سریال ها در آلمان ظاهر شده و همین نکته باعث انتقاد برهی از طرفداران او شده است که البته واکنش او هم که می گوید من حجابم را رعایت می کنم بی تاثیر نبوده است. پسر و عروس فلور نظری در آلمان زندگی می کند و خودش هم مجرد است (جدا شده است). فلور نظری در یک لایو اینستاگرامی با موهای باز حضور یافت که باعث ایجاد حاشیه های زیادی درباره کشف حجاب او شد. البته او بعدا به این موضوع واکنش نشان داد و قسم خورد که موهای او باز نبوده و پوشش او مشکی بوده به نظر می رسیده است.

 

افشاگری بزرگ فلور نظری بر علیه سینما و تلویزیون

حاشیه های فلور نظری از آنجا  شروع شد که خانم بازیگر بر علیه همکاران خودش دست به افشاگری کرد. از فسادی که در زیر پوست سینمای ایران وجود دارد و باعث می شود زنان و دختران مجرد بتوانند رشد کنند و نقش بگیرند گرفته تا تیم های خانوادگی که با یکدیگر فیلم می سازند و اکران می کنند و در سینما مافیا تشکیل داده اند. فلور نظری می گوید این تیم با هم دوست هستند و در فیلم های مختلف برای هم نقش جور می کنند.فلور نظری زاده ۱ بهمن ۱۳۴۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد. فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

فلور نظری

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 739133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟