فیلم بارداری دنیا جهانبخت در آسانسور
حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دنیا جهانبخت سلبریتی اینستاگرامی است. دنیا جهانبخت با افراد مشهور زیادی رابطه عاشقانه داشته است. دنیا جهانبخت در دوران بارداری خود بسر می برد. ظاهرا بچه دنیا جهانبخت مشکل ژنتیکی دارد. دنیا جهانبخت فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، دنیا جهانبخت از روزی که باردار شده تا به امروز یک روز را هم برای کسب درآمد از پسرش از دست نداده است و از همه ی فرصت ها استفاده می کند. او از روزی که باردار شده تا به امروز هزار بار از پسرش عکس گرفته و از این عکس ها کسب درآمد کرده است.

حتی حالا که تا به زایمان او فقط چند روز دیگر باقی است دست از طمع خود بر نمی دارد و به فکر عکس برداری و فانتزی بازی هایی است که برای او فالوور و پول به ارمغان می آورد. او حتی برای زایمان پسرش هم برنامه ریزی کرده که نهایت پول را از آن کسب کند (با فیلم زایمان و به دنیا آمدن) و خیلی کارهای دیگر که از امروز تا وقتی که پسرش بالغ شود و از شر او خلاص شود سلامت روانی و جسمی این پسر را تهدید می کند.

او در این فیلم، قصد رفتن به آتلیه را دارد تا عکس های بارداری بگیرد  و از مخاطبانش می خواهد دعا کنند تا عکس های او خوب شود.

آرتام پسر دنیا جهانبخت ماشین چاپ پول است

بدون شک دنیا جهانبخت مادر بدی است ! این را از این جهت می گوییم که سلامتی این نوزاد برایش اصلا اهمیت ندارد و شب تا صب به دنبال کسب درآمد از بارداری خودش است. پیج اینستاگرامی برای پسرش تاسیس کرده و بدون اینکه استراحت کند همیشه به فکر برنامه جدید است. تازه این را هم بگوییم که دنیا جهانبخت برای اینکه اندامش زیاد بهم نریزد (کسب درامد اصلیش از اندامش است) خیلی از چیزهایی که زنان باردار دوست دارند بخورد و می خورند را نمی خورد و می خواهد چاق نشود. به جای آن از مکمل ها ودارو برای تغذیه نوزاد استفاده می کند به جای اینکه طبیعی رفتار کند ! برای زایمان هم می خواهد نوزاد را زودتر از موعد و صرفا برای یک روز بودن تولد او و نوزادش به دنیا بیاورد که کاری بسیار خطرناک است (برای سلامت نوزاد)

درخواست دنیا جهانبخت برای روز زایمان از دوستانش

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت از دوستان و خانواده و نزدیکان خود خواسته که هیچگونه فیلم و عکسی از آرتام پسرش در بیمارستان نگیرند. این درخواست دنیا جهانبخت هرچند باعث ناراحتی دوستانش شد. حالا چرا دنیا جهانبخت این درخواست را عنوان کرده ؟ او می خواهد از پسرش در کانال یوتیوب خودش رونمایی کند تا اینجوری همه ی خرج های زایمان را از یوتیوب به دست بیاورد. دنیا این ماه های اخیر را صرف اثبات باردار بودنش کرده و تقریبا در این زمینه هر کاری کرده است ! چه اخلاقی و چه غیر اخلاقی و نمایش زندگی خصوصی را امتحان کرده تا به مردم بگوید بچه ی مهراد جم را باردار است. اما چرا مردم حرف های او را باور نمی کنند؟ دنیا جهانبخت تا به امروز دروغ های بزرگی به مردم گفته و شبیه چوپان دروغگو شده است. اساس شهرت او رابطه با ساسی مانکن بوده است که چندی پیش با افشاگری وکیل همسر ساسی مانکن مشخص شد که کل قضیه دروغ بوده و دنیا جهانبخت حتی نزدیک به ساسی هم نشده است و همه ی این داستان ها بازی برای جمع آوری فالوور بوده است. حتی برخی از کاربران به او می گویند مهراد جم ایران نیامده و همان لندن است و تصاویری که پخش می کند آرشیو است و همه ی این ها فیلم جدید شما برای کسب فالوور است !

 دنیا جهانبخت

زایمان دنیا جهانبخت به همراه مادرش و فیلمبردار !

دنیا جهانبخت می توانسته دو نفر را انتخاب کند که به عنوان همراه به داخل بیمارستان بروند و او مادر و یک فیلمبردار را انتخاب کرده که لحظات زایمان انیشتن آینده دنیا را به تصویر بکشد ! دنیا جهانبخت همچنین می گوید که هیچکس حق عکسبرداری و فیلمبرداری از فرزندش ندارد و می خواهد بخشی از هزینه های زایمان را در کانال یوتیوب خودش دربیاورد. بعد از جدایی دنیا و مهراد و بازگشت مهراد به ایران، دنیا برای اثبات اینکه رابطه نامشروع نداشته است و آنچه با مهراد جم تجربه کرده قانونی بوده ویدیو عقد رسمی خود را منتشر کرد. دنیا جهانبخت و مهراد جم در کنار یکدیگر منتظر به دنیا آمدن بچه ای بودن که هنوز به دنیا نیامده بیش از یک میلیون فالوور در اینستاگرام داشت ! دنیا جهانبخت چند روز است که ظاهرا دومین شکست عشقی سنگین خود در چند سال گذشته را پشت سر می گذارد (آنچه عمومی شده است).

دنیا جهانبخت

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 738125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟