حرکات جنجالی صبا راد در مقابل دوربین + فیلم
حجم ویدیو: 9.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

صبا راد یکی از مجری های پرحاشیه صدا و سیماست. صبا راد مجری زن مشهور تلویزیون که سالها در تلویزیون و رادیو برنامه اجرا می کرد حالا وارد فاز جدیدی از زندگی اش شده و صبا راد به بلاگری در اینستاگرام مشغول شده است. صبا راد اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. صبا راد با رقص و حرکات موزون با صدای آهنگ همسایه شان کولاک کرد.

به گزارش رکنا، همسایه صبا راد مجری زن صدا و سیما (سابق) مهمانی گرفته بودند و صدای موزیک آنها زیاد بود، صبا راد هم این اتفاق را از جنبه طنز نگاه کرد. او در استوری خود آهنگ درخواستی می داد و حتی با دستمال در دستش می رقصید.

صبا راد به تازگی در یکی از واحدهای یک مجتمع لوکس در دریاچه چیتگر تهران ساکن شده است ولی هنوز وسایل زندگی را به طور کامل در آن مستقر نکرده است به همین دلیل خانه ای که در آن ویدیو می گیرد تقریبا خالی ست. او تقریبا یک ماه است که از ترکیه به ایران برگشته و قصد دارد فعلا در ایران زندگی کند.

تکرار زندگی لاکچری صبا راد ترکیه در ایران

صبا راد

وقتی صبا راد به ترکیه رفته بود که برای همیشه مهاجرت کند از مردم نظر می خواست که برای خانه اش در ترکیه چه وسایلی را بخرد. بعد از چندین روز بالاخره چینش وسایل منزلش در ترکیه به پالان رسید و یک خانه لاکچری دوبلکس در آنجا صاحب شد. ولی بعد از مدتی ناگهان بدون اعلام قبلی منزلش در ترکیه را رها و به ایران بازگشت.و الان دوباره دارد همان مراحل خانه ترکیه را در ایران تکرار می کند تا به منزل لاکچری مقصودش برسد. شایعاتی پیرامون اینکه صبا راد می خواهد دوباره به تلویزیون برگردد و بازگشتش از ترکیه به همین دلیل است و آن را به مدیریت جدید صدا و سیما ربط می دهند که خیلی محال است چرا که صبا راد از وقتی به ایران آمده در پوشش و رفتارش تغییری ایجاد نشده و قطعا قصد بازگشت به صدا و سیما را ندارد. صبا راد (فاطمه راد) مجری سابق صدا و سیما است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. او مدتی بود که به دنبال تاسیس برنامه مستقل اینترنتی بوده است.

صبا راد

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 737648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟