واکنش نیلی افشار به ازدواج پویان مختاری
حجم ویدیو: 1.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

نیلی افشار یکی از شاخ های اینستاگرامی است. نیلی افشار مدتی با پویان مختاری زندگی کرد که در نهایت کار او با نیلی افشار به جدایی کشید. ظاهرا نیلی افشار هم مانند دنیا جهانبخت باردار است. نیلی افشار  درباره ازدواج پویان مختاری صحبت می کند.

به گزارش رکنا، نیلی افشار از بلاگرهای اینستاگرامی است که به سوال هایی از زندگی پویان مختاری پاسخ داد. او در این رابطه می گوید : من از ازدواج پویان مختاری ناراحت نیستم، حالا همه این را از من می پرسند اما دیگر چیزی وجود ندارد که بخواهد من را ناراحت کند!

پویان مختاری چطور به ثروت رسید؟

پویان مختاری

مد شده هر شخصی با هر روشی پولدار می شود بع داز مدتی مردم را نصیحت می کند که من را قضاوت نکنید من سختی زیادی کشیده ام. جناب پویان مختاری کلا دو سال است که شاخ اینستاگرام شده و با ایجاد حاشیه فالوور به دست آورد و بعد از آن با تبلیغ سایت های شرطبندی و قمار و بالا کشیدن پول و سرمایه مردم توانست میلیاردها تومن (شخصی گفته روزی 3 میلیارد تومن) پول به جیب بزند. حالا ادای آدم های خودساخته را در می آورد. حداقل بذار یه چند سالی بگذره یادمون بره چگونه پولدار شدی.

دعوای پویان مختاری و نیلی افشار

نیلی افشار عشق سابق پویان مختاری بود که بیشتر راه مشهور شدنش را با او سپری کرده است. اما مدتی پیش آنها از هم جدا شدند و هرکس سراغ زندگی خودش رفته است. اما اخیرا نیلی افشار که ظاهرا نتوانسته پویان مختاری را فراموش کند درگیری های لفظی با پویان پیدا کرده است.

پویان مختاری بعد از ثروت رویایی که از قمار به دست آورد به لندن رفته و دارد زندگی جدیدی را در کنار یک دختر مدل خارجی تجربه می کند و اخیرا از او خواستگاری هم کرده است.

او زندگی بسیار شاهانه ای را با پول مردم فراهم کرده و در لندن مشغول فخر فروشی است. اما نیلی افشار ظاهرا رابطه قدیمی او با پویان خواننده در او اثر داشته و خواننده شده است.

نیلی افشار هم می خواهد زندگی قبلی خودش که با برهنه شدن و حاشیه توانسته بود فالوور جذب کند را فراموش کند و خودش را خواننده معرفی کند. او چند موزیک هم خوانده و در حال کار بر روی موزیک های جدید است. پویان مختاری هم چند کسب و کار نمایشی مثل فروش خاویار به راه انداخته تا بگوید که اهل قمار نیست و ثروتش را از زدن سایت شرطبندی به دست نیاورده است !

کدخبر: 737460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟