عکس شوک آور از ریحانه پارسا

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد و حالا در ریحانه پارسا جدیدترین اقدام تصویری کاملا برهنه  از خودش منتشر کرد !.

ریحانه پارسا

ریحانه در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. ریحانه البته در این چند دو سال حضور در ترکیه با چندین نفر هم رابطه داشت از امیر تتلو و پویان مختاری گرفته تا اِلشمن و اشکان مستیی. این افراد همه و همه ریحانه را به منجلاب فساد کشاندند و او را به جای رساندند که بی پروا و بدون هیچ شرمی تصویر کاملا برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

آینده ریحانه پارسا با فعالیتی که در فضای مجازی دارد و کارهایی که برای دیده شدن می‌کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پر حاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی‌کند و هر روز جنجال دیگری در فضای مجازی می‌سازد. اما رفتار‌های عجیب او نمایانگر سلامت روحی‌اش نیست.

ریحانه پارسا

او با انتشار تصویر خود در حالی که مشروبات الکلی در دست دارد حرف‌های ناشایستی درباره خودش به مخاطبانش زد که تعجب همه را بر انگیخت!

 

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 737203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟