گاف های خانم مجری از جیگر گفتن تا توهین به مردم !+ فیلم
حجم ویدیو: 1.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

واکنش مبینا نصیری مجری زن تازه عروس تلویزیون و همسرش مهدی توتونچی به رفتار مردم در ترافیک باعث وجود آمدن حاشیه هایی شده است.

ماجرا از این قرار است که خانم مبینا نصیری به همراه همسرش در سفر با ترافیک رو به رو می شوند و خطاب به ماشین هایی که در ویدیو بالا دیدین جملاتی را به کار می برند که حاشیه ساز می شود. البته همسر خانم نصیری مهدی توتونچی هم مجری ورزشی صدا و سیما است که حاشیه های زیادی را داشته است.

توهین همسر مبینا نصیری به فردوسی پور

از حاشیه های اخیر خانواده مبینا نصیری توهین همسرش به عادل فردوسی پور در پخش زنده صدا و سیما بود که حاشیه ساز شد. آنها امسال ازدواج کرده اند و خب مبینا نصیری علاقه زیادی به صحبت کردن درباره زندگی متاهلی جدیدش دارد. لفظ جیگر در برنامه زنده تلویزیونی "امروز هنوز تموم نشده" مبینا نصیری را به مدت دو سال ممنوع التصویر کرد. مبینا نصیری هم اکنون مجری مسابقه تلویزیونی شوتبال در شبکه نسیم است. مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶٨ در تهران است . مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون است. مبینا نصیری فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است. پدر مبینا نصیری جانباز دفاع مقدس است و یک خواهر به نام مونا و یک برادر به نام سجاد دارد.

کدخبر: 735354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟