زندگی فقیرانه گلشیفته فراهانی در فرانسه + فیلم
حجم ویدیو: 3.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

گلشیفته فراهانی از سوپراستارهای ایرانی است. درخشش گلشیفته فراهانی در سینمای جهان هم چشمگیر است. گلشیفته فراهانی در یک فیلم از خانه و زندگی خود رونمایی کرد. زندگی بسیار ساده ای را گلشیفته فراهانی در خارج از ایران می گذراند. در این فیلم گوشه هایی از زندگی روزمره گلشیفته فراهانی را ببینید.

مهاجرت گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر زن جنجالی که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده و شهروند فرانسه شده است از خانه بسیار ساده و معمولی خودش رونمایی کرد که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد.

همانطور که خود گلشیفته هم می گوید این خانه شبیه به خانه های محله های پایین شهر و قدیمی تهران است که ظاهر بسیار ساده ای دارد. همچنین او با دوچرخه در فرانسه رفت و آمد می کند که همین نکته نیز باعث تعجب خیلی ها شده است و می گویند گلشیفته فراهانی آنطور که نمایش می دهد و انتظار می رود پولدار نیست.

چرا گلشیفته فراهانی از ایران مهاجرت کرد ؟

جواب این سوال به صورت دقیق مشخص نیست چرا که هربار گلشیفته فراهانی پاسخ های متفاوتی به آن داده و پاسخ او کاملا به رسانه ای که از وی سوال پرسیده بستگی داشته است ! مثلا در مصاحبه با شبکه بی بی سی دلایل سیاسی را مطرح می کند و در مصاحبه با شبکه های خارجی آزادی برای کار کردن در سینما. خانواده فراهانی درباره گلشیفته صحبت های متناقضی را مطرح کرده اند.

برخی مصاحبه ها از او دفاع می کنند و در برخی دیگر می گویند او فریب خورده است و مقصر افراد دیگری هستند. جدیدترین مصاحبه پدرش می گوید که او را سیاسی کردند و اینجوری نبود ! خود گلشیفته فراهانی درباره انتشار عکس برهنه اش در یک مصاحبه گفته است که به من نگفته بودند که قرار است آن تصاویر منتشر شود. مصاحبه متفاوت گلشیفته فراهانی به مصاحبه اخیر بهزاد فراهانی پدر او ربط دارد که گفته بود برخی در مسئله گلشیفته شیطنت کردند و من آنها را نمی بخشم .

تصاویر برهنه گلشیفته فراهانی

به نظر می رسد تصاویر برهنه ای که از گلشیفته فراهانی منتشر شد، قرار نبود چنین باشد و گلشیفته در این مسیر هل داده شد و خب ناچارا این مسیر را ادامه داد. نمی گوییم که پشیمان است یا هرچیز دیگری بحث این است که شروع این نوع فعالیت او با فریب یک رسانه شکل گرفت و تصاویری را برهنه تر از چیزی که قرار بود نمایش دادند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 734554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟