14 میلیارد هزینه سفر احمدی‌نژاد به اکسپوی دبی! / فاش شد
حجم ویدیو: 1.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

محمود احمدینژاد که همیشه سعی می‌کند در صدر اخبار باشد، با سفر پرسر و صدای خود به اکسپوی دبی توانست باز هم به هدف همیشگی‌اش برسد. حتی همین اکنون که شما در حال مطالعه این خبر هستید، طبق میل و برنامه او عمل می‌کنید.

سفر 5 روزه رئیس دولت‌های نهم و دهم هرچند هفته گذشته به پایان رسید اما به نظر می‌رسد تا یکی دو هفته دیگر همچنان حاشیه‌ساز خواهد شد. احمدی‌نژاد که اصلا دوست ندارد در سکوت خبری فرو برود و فراموش شود، از این شرایط به شدت استقبال می‌کند.

در تازه‌ترین واکنش به سفر احمدی‌نژاد ، احمد کریمی اصفهانی، چهره شاخص جریان اصولگرا، هزینه‌های این سفر را 14 میلیارد تومان اعلام کرده است. او در گفتگو با قرن نو، گفت: آقای احمدی‌نژاد بگوید هزینه‌های سفر را چه کسی پرداخت کرده است، آیا نظام جمهوری اسلامی پرداخت کرده است؟ آن وقت از چه منبعی پرداخت کرده است؟ اگر خود ایشان هزینه‌های خود را پرداخت کرده‌اند که خودشان اعلام کردند دارایی‌شان، فقط یک ماشین پژو و یک خانه است. ۱۴ میلیارد هزینه سفر او و همراهانش از کجا پرداخت شده است؟

وی افزود: معتقدم اگر نظام این هزینه را پرداخت کرده است که باید اعلام کند و اگر خود احمدی‌نژاد هزینه هایش را داده است که باید مشخص شود از کجا این مقدار پول را آورده است. همچنین اگر بیگانگان این هزینه را پرداخت کردند که باید مشخص شود با چه هدفی بوده است. این موضوع، این نظریه که او مامور بیگانگان است را تقویت می کند. اگر یک شرکتی واقعا برای او هزینه کرده باشد بعید ندانید که دولت‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی هستند؛ هزینه سنگینی می‌کنند برای اینکه بتوانند برای نظام جمهوری اسلامی دردسر درست کنند.

البته رقمی که احمد کریمی اصفهانی به عنوان هزینه سفر احمدی‌نژاد به اکسپو اعلام کرده بسیار فراتر از هزینه‌های مرسوم سفر به دبی است. حتی اگر هزینه سفر هر نفر به دبی برای حضور در اکسپو به مدت 5 روز 40 میلیون تومان در نظر گرفته شود، با 14 میلیارد تومانی که این چهره اصولگرا ادعا کرده، 350 نفر می‌توانستند به دبی سفر کنند. این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد احمدی‌نژاد این تعداد همراه و دوست داشته باشد.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 732803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟