فیلم لو رفته از خوشگذرانی الناز شاکردوست در لندن !
حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن ها می گذراند. بـه طور کلی الناز شاکردوست کمتر در اذهان عمومی دیده می شود. الناز شاکردوست فردی خانواده دوست است.

به گزارش رکنا، الناز شاکردوست این روزها با فیلم جدیدش تی تی مهمان جشنواره های معتبر بین المللی است. او بازیگری فوق العاده کم حاشیه و پرکار است که بیش از آنکه به فکر خودمایی در اینستاگرام باشد مشغول بازیگری و بالا بردن سواد بازیگری خود است و واقعا می توان او را یک بازیگر زن واقعی نامید.

یکی از فیلم های اخیر الناز شاکردوست توانسته این روزها قرار است توسط یک کمپانی معتبر آمریکایی در جهان منتشر شود و این خبر بسیار خوبی برای خانم شاکردوست است. کمپانی Outsider Pictures پخش بین المللی فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی را بر عهده گرفت. کمپانی Outsider Pictures ، یکی از کمپانی‌های مطرح تولید فیلم و پخش بین المللی در لس‌انجلس آمریکا است.

کمپانی Outsider Pictures علاوه بر تمرکز بر روی فیلم های انگلیسی و اسپانیایی به فیلم‌های مستقل غیرانگلیسی زبان با قدرت داستان‌گویی بالا نیز توجه ویژه‌ای دارد و بدین‌ترتیب سعی می‌کند تا با در نظر گرفتن خاستگاه فیلمسازان مستقل،‌ مخاطبان را با داستان‌هایی اصیل از سراسر جهان آشنا کند.

 

 

کدخبر: 730734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟