عکس بدون حجاب  الناز شاکردوست کنار رودخانه ! + فیلم
حجم ویدیو: 0.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

الناز شاکردوست فعالیت خوبی در فضای مجازی دارد. اینستاگرام الناز شاکردوست را بیش از 9 میلیون فالوور نیز دنبال می کنند. الناز شاکر دوست علاقه ای به آرایش زیاد ندارد و تقریبا بیشتر مواقع ساده و کم آرایش است. به تازگی تصویری ازالناز شاکردوست منتشر شده که ژست و حجابی نه چندان جالب دارد و احتمال می رود فتوشاپ باشد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور سینما بالاخره وارد دنیا شاعری شد و از شعر عاشقانه ای که سروده است رونمایی کرد.

فارغ از اقدام الناز شاکردوست ورود بازیگران به دنیا شاعری حاشیه های زیادی را در پی داشته است. برخی از شاعرن مدتی پیش بیانه ای را صادر کردند که از حضور بازیگران در این صنف ابراز نگرانی کردند و برای مثال شعرهایی را از بهاره رهنما و لیلا اوتادی عنوان کردند که بسیار ضعیف بوده است. البته الناز شاکردوست مانند بقیه بازیگرانی که ذکر کردیم کتاب چاپ نکرده و به صورت حرفه ای وارد نشده است و بیشتر دلی کار می کند.

الناز شاکردوست

 الناز شاکردوست بچه پولداری که بازیگر شد

شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

او بیشتر در کارهای خیر شرکت می کند و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می کند و همچنین او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

شایا نیوز
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

کدخبر: 730467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟