حامد کمیلی هم پیر شد ! + عکس دیدنی

حامد کمیلی بازیگر کشورمان متولد تیر ماه 1361 است. حامد کمیلی در اصفهان به دنیا آمده است. حامد کمیلی در عالم هنر هم فعال است و پیانو و تار می نوازد. حامد کمیلی در سریال قبله عالم به تازگی ایفای نقش کرده است. عکس سلفی حامد کمیلی با بازیگران سریال قبله عالم را در پشت صحنه مشاهده کنید.

سلفی حامد کمیلی

حامد کمیلی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

خداحافظ قبله عالم به احترام لبخندتان در شرایط سخت (قبله عالم ) را ساختیم به این امید که شاید مرهمی باشد بر دلتان در این روزگار سخت اما نخواستند نگذاشتند و تمام … خستگی ماند به جانمان ممنونم از همه گروه حرفه ای و محترمم که در شرایط سخت کرونا در کنار هم ایستادند و زحماتشان انگونه که باید دیده نشد.

قبله عالم

خلاصه داستان سریال قبله عالم

داستان سریال قبله عالم را حتما می دانید. همه چیز به دربار ناصرالدین شاه متصل است و در این سریال شاهد وقایعی هستیم که پیرامون این شاه قاجاری و درباریانش رخ می دهد اما هیچ کدام از این اتفاقات واقعی نیستند و همگی تخلی و ساخته ذهن حامد محمدی به عنوان نویسنده هستند. در این سریال ناصرالدین شاه به‌دنبال اکسیر حیات است که پس از تهیه این اکسیر و نوشیدن آن توسط قبله عالم اتفاق‌های جالبی رخ می دهد.

سریال قبله عالم

به احتمال زیاد با حامد محمدی آشنا هستید. او نویسنده فیلم های مطرح طلا و مس و حوض نقاشی بود اما از سال ۱۳۹۲ ترجیح داد فیلمنامه هایش را خودش بسازد و این گونه بود که فیلم های فرشته‌ها با هم می‌آیند، اکسیدان، چهار انگشت و چپ راست در کارنامه او ثبت شد.

بیوگرافی حامد کمیلی

حامد کمیلی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ متولد شده است. او از سال ۱۳۸۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی دردسر بزرگ، سینما شهر قصه و سریال رقص روی شیشه نقش آفرینی کرده است. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است. در قسمت زیر عکس سلفی حامد کمیلی با بازیگران سریال قبله عالم در پشت صحنه را قرار داده ایم.

کمیلی

منبع : نیک صالح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 730077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟