بازیگری مهناز افشار در فیلم خارجی / لهجه اش جنجالی شد  + فیلم
حجم ویدیو: 7.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز افشار پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته است. به تازگی مهناز افشار در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور یافت. استایل مردانه مهناز افشار در این فستیوال جلب توجه کرد. مهناز افشار در فیلمی در خارج از کشور بازی کرده است.

به گزارش رکنا، ویدیو منتشر شده از سکانسی که مهناز افشار در یک فیلم خارجی (به عنوان بازیگر همان کشور) بازی کرده است را ببینید.آنچه درباره فیلم معلم با بازی مهناز افشار می دانیم : در روستایی معلم پیری به نام «نظر» زندگی می کند. وی پسری به نام «یوسف» دارد که به روسیه سفر کرده و در آنجا زندانی می شود… ناصر سعید اف این فیلم را کارگردانی کرده است. علاوه بر این تهیه کنندگی این کار را هم ناصر سعید اف به عهده داشته است. فیلم نامه این کار را صفر حاقداد اف نوشته است.

پایان دوران طلایی مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار در دهه هشتاد و نود ایران دوران طلایی را پشت سر گذراند و به ستاره سینمای ایران تبدیل شد و در این راه ثروت زیادی به دست آورد ولی ازدواجی سیاسی و بعد از آن حاشیه های فراوان این ازدواج او را مجبور به مهاجرت از ایران کرد و در نهایت حالا فعالیت هنری او بسیار کم شده است. مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت. وی به دلیل شباهتش به گوگوش خواننده نام آشنای ایرانی توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و درست یک سال پس از ورودش به سینما با بازی در فیلم سینمایی «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی داریوش بابائیان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و هوادارن خود را پیدا کرد.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 729677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟