تیپ های فشن و آرایشی خانم بازیگر سریال همسایه ؟! / او افغان است ؟! + عکس ها

آزاده سیفی بازیگر تلویزیونی است. آزاده سیفی اخیرا در فیلم همسایه ایفای نقش می کند. آزاده سیفی متولد سال 1368 است. آزاده سیفی علاوه بر بازیگر ، مترجم هم است.آزاده سیفی مجرد است.

به گزارش رکنا، آزاده سیفی بازیگر سریال پرده نشین بعد از حضور در این مجموعه در سریال های زندگی زیباست و بعد از آزادی بازی کرده و این شب ها در نقش نگار در سریال قاسم جعفری حضور داشت. او اخیرا در فیلم همسایه نیز بازی کرده است. در ادامه عکس های این خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

بازی او در فیلم همسایه که در آن نقش یک دختر افغانستانی را بازی می کند ، توجه همه را به خود جلب کرد، اما برخی فکر کردند که او اصالتا هم افغانستانی است اما در مشهد به دنیا آمده و ایرانی است.

آزاده سیفی

آزاده سیفی

آزاده سیفی

آزاده سیفی

آزاده سیفی

آزاده سیفی

بیوگرافی آزاده سیفی

آزاده سیفی متولد سال ۱۳۶۸ در مشهد و دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران است که کار بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده و سپس وارد سینما شد.

شروع فعالیت هنری آزاده سیفی

این بازیگر جوان نخستین بار با سریال «پرده نشین» ساخته بهروز شعیبی در تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال «پس از آزادی» ایفای نقش کرد.

سیفی همچنین تجربه بازی در مقابل دوربین را در چند فیلم کوتاه دارد ه از آن جمله می توان به فیلم کوتاه «جنس ضعیف» به کارگردانی حمیدرضا جعفری و فیلم کوتاه «امروز  جمعه است» به کارگردانی محمد آهنگر اشاره کرد.

آزاده سیفی

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 729218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟