وقتی حاجی بهاره رهنما را ضایع می کند + فیلم
حجم ویدیو: 1.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر کرده است. بهاره رهنما اخیرا برند عطری را تولید کرده است.

به گزارش رکنا، در یک مسابقه تلویزیونی که بهاره رهنما و همسرش حاجی شرکت دارند بهاره التماس می کند که حاجی کاری را انجام دهد ولی او به حرف ها و اصرار بهاره گوش نمی دهد و می گوید حرف اول و آخر را من می زنم !

این ویدیو که دیدید مربوط به برنامه آفرود مزه هاست که بهاره رهنما در آن شرکت داشته و تقریبا شبیه به شام ایرانی است. البته بهاره رهنما تجربه خوبی برای شرکت در این مسابقات ندارد چرا که وقتی در برنامه شام ایرانی دعوت بود حاشیه ها و جنجال های زیادی به پا کرد که هنوز هم ادامه دارد. از دعوا با فلور نظری گرفته تا توهین ناخواسته به قوم بزرگ لر و ... حاصل حضور بهاره رهنما و سوتی های او در برنامه های تلویزیونی است. ظاهرا او همان فیلم و سریال بازی کند موفق تر و بدون جنجال تر است.

ممنوع الفعالیت شدن بهاره رهنما در صدا و سیما

بهاره رهنما

بهاره رهنما در درکه_

بهاره رهنما بازیگر جنجالی مدتی پیش گفته که وسط یک کار بودم و یکباره به من گفتن تو ممنوع الکار هستی و من پروژه را ترک کردم و می خواه مبرای آزمون وکالت بخوانم ! او جزئیات بیشتری درباره دلیل ممنوع الکاری اش نگفته است. او فعالیت بسیار زیادی در صفحه اینستاگرامی خود دارد و به جرات می توان گفت یکی از فعال ترین چهره های اینستاگرامی ایرانی است که بیشتر فعالیت او هم به تبلیغ و ایجاد حاشیه می گذرد ! البته او فقط تبلیغ برندهای دیگران را انجام نمی دهد چرا که خودش نیز چند کسب و کار در زمینه زیبایی و کارهای بانوان دارد که برای آنها نیز تبلیغات زیادی انجام می دهد.

بهاره رهنما در پاییز

بهاره رهنما

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟