لو رفتن رابطه پنهانی دخترسرمربی با ستاره لیگ برتر!

 دله آلی بازیکن تاتنهام که این روزها بار دیگر در ترکیب تیمش به میدان می‌رود با دختر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی وارد رابطه شده است.

به گزارش رکنا، دله الی با ماریا، دختر گواردیولا در حال خروج از رستوران مشاهده شد و شایعات مربوط به رابطه داشتن این دو نفر دوباره شدت گرفت.

در ماه می، ستاره ۲۵ ساله تاتنهام در حال خوش و بش کردن با ماریای ۲۰ ساله در پشت بام یک کافه شکار دوربین‌های خبرنگاران شد، و حالا این دو نفر در رستوران لندن با هم دیده شدند.

در تصاویری که توسط نشریه «دیلی‌میل» منتشر شد، دله و ماریا در حال خروج از رستوران نوویکوف در میفر لندن دیده می‌شوند. این روزنامه با یکی از نزدیکان دله الی تماس گرفت تا از جزئیات باخبر شود اما الی مایل نبود در مورد زندگی خصوصی‌اش حرفی بزند.

مثل این که منطقه غرب لندن مکانی محبوب برای ستارگان ورزشی باشد، چون قبلاً هم آنتونی جاشوا و نوواک جوکوویچ در بین مهمانان دیده می‌شدند. دله در ماه فوریه از نامزد سابق خود «رابی مائه» جدا شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که رابطه جدیدی را با بزرگ‌ترین دختر پپ گواردیولا آغاز کرده است.

آنطور که نشریه «سان» خبر داده، هافبک انگلیسی و ماریا در ماه آوریل همدیگر را ملاقات کردند و یک ماه بعدش هم رابطه جدی خود را آغاز کردند. آن زمان گفته می‌شد که این دو فقط با هم دوست معمولی هستند و حالا که بعد از ۵ ماه در کنار یکدیگر در مکانی عمومی دیده می‌شوند به نظر می‌رسد که رابطه‌شان جدی و عمیق شده است.

پدر ماریا، پپ، سرمربی فعلی منچسترسیتی است و همیشه معتقد بود که ستاره تاتنهامی بازیکن بسیار بااستعدادی است. گواردیولا در آوریل ۲۰۱۷ گفت: «او به‌خوبی به سمت دروازه حریف حمله می‌کند و یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیکنانی است که در زندگی‌ام دیده‌ام.»

دله آلی در دوران حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام اغلب نیمکت‌نشین بود. این بازیکن بعد از اخراج مورینیو در ماه آوریل و با آمدن سرمربی جدید تیمش، نونو اسپریتو سانتو، به ترکیب تیم برگشته است.

کدخبر: 727536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟