حمله تند مهتاب کرامتی به جراحی زیبایی خانم بازیگران  + فیلم
حجم ویدیو: 3.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر  1349 در ملایر است و مهتاب کرامتی بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد. مهتاب کرامتی که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد . مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

به گزارش رکنا،مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور و محبوب و زیبای ایرانی درباره دلایل زیبای خودش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد.

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست ! البته برخی  هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

انتقاد مهتاب کرامتی از عمل کردن دختران ایرانی + فیلم

زیبایی به سبک مهتاب کرامتی

بانو کرامتی یکی از زیباترین بازیگران زن در ایران است. این گفته را با جستجو در فیلم های قدیمی چندین سال پیش او می توانید اثبات کنید که زیبایی طبیعی و چشم نواز او در فیلم ها کاملا با سایر بازیگران متفاوت است. مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

 

کدخبر: 727431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟