فیلم  فلور نظری در سفر به اروپا
حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

فلور نظری بازیگر زن مشهور صدا و سیمای کشورمان است. فلور نظری در گیلان متولد شده است. به تازگی فلور نظری در اینستاگرامش با استوری هایی به عروسش می پردازد. فلور نظری فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. فیلم های عجیبی از فلور نظری را در ادامه ببینید.

فلور نظری بازیگر میان سال سینما و تلویزیون که 53 ساله است به تازگی ویدیوهایی در اینستاگرام خود منتشر می کند که رنگ و بوی کشف حجاب دارد. البته فلور نظری با وجود اینکه در سال های اخیر کم کار شده و خیلی ایفای نقش نمی کند برای اینکه ممنوع الکار نشود همیشه کلاهی به سر ندارد و سعی می کند حداقل به ظاهر هم که شده حفظ حجاب کند.

خانم نظری گویا از شوهرش متارکه کرده و یا به هر دلیلی تنها زندگی می کند و تنها یک پسر دارد که با توجه به جذاب بودن خانم بازیگر بیشتر میخوره خواهر بزرگتر پسرش باشد تا مادر!

فلور خانم برای دیده شدن و نشان دادن زیبایی هایش به هر طریقی سعی می کند در فضای اینستاگرام حضور داشته باشد و بعد از اینکه تصویری دو نفر از خود و پسرش منتشر کرده بود حالا ویدیویی منتشر کرده که ظاهر موجهی ندارد و به مردم در خصوص وضعیت کرونا در آلمان گزارش می دهد.

بیوگرافی فلور نظری:

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 53 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

او برخلاف سن و سالش روحیه و چهره جوان و شادابی دارد. البته عمل های زیبایی و آرایش هم نقش پر رنگی در استایل خانم بازیگر دارند. فلور نظری بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد ودر اینستاگرام جزو هنرمنانی است که تیک آبی ایسنتا را بدست آورده است. در ادامه ویدیویی از خوش گذرانی او را مشاهده می کنید.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟