سنگین ترین توهین دنیا جهانبخت به مهراد جم ! + عکس

دنیا جهانبخت یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است. دنیا جهانبخت حواشی زیادی را از قدیم تا کنون برای خود ساخته است. چندی پیش رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم یکی از داغ ترین اخبار در فضای مجازی بود. پس از بارداری دنیا جهانبخت ، مهراد جم خبر بازگشتش به ایران را منتشر کرد.  دنیا جهانبخت به تازگی در استوری اینستاگرامش به مهراد جم تیکه انداخت.

به گزارش رکنا، دنیا جهانبخت یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است. او از زمانیکه تبدیل به شاخ اینستاگرامی شد همیشه حواشی زیادی را به همراه داشت. از ارتباط او با ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی تا ارتباط با پویان مختاری و امیر تتلو . آخرین تیر ترکش او برای ماندن در حواشی و جذب فالوور ارتباط با مهراد جم بود.

خبر ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم جوان که چندسال از او کوچکتر بود حسابی سر وصدا به پا کرد. این موضوع شاید بیشتر به این خاطر بود که مهراد جم به عنوان یک خواننده جوان پاپ در کشور شناخته شده بود و کلی راه نرفته در دنیای خوانندگی داشت.

اما این هم پایان ماجرا نبود و از زمانیکه دنیا جهانبخت خبر باردار شدنش از مهراد جم را منتشر کرد دوباره در کانون توجه قرار گرفت. با این حال همه منتظر بودند که فرزند آنها به دنیا بیاید اما ناگهان خبر بازگشت مهراد جم به ایران و فیلم هایی که دنیا جهانبخت از گریه کردن هایش و احساس دلتنگی برای جم داشت دوباره باعث شد  سیل توجه ها نسبت به او آغاز شود.

دنیا جهانبخت

به تازگی دنیا جهانبخت با انتشار استوری در اینستاگرام خود به مهراد جم تیکه انداخت . او نوشت من برایش چشم لندن بودم (اشاره به چرخ فلک بزرگ لندن) اما او پل طبیعت را دوست داشت.( اشاره به حضور مهراد جم در پل طبیعت پس از بازگشت به تلویزیون.

کدخبر: 726857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟