عکس دختر رامبد جوان که شباهت زیادی  به نگار جواهریان

رامبد جوان بازیگر و مجری مشهور ایرانی است . رامبد جوان درباره تولد فرزندش در کانادا توضیحاتی داد . رامبد جوان که سفرش به کانادا برای به دنیا آمدن فرزندش با انتشار یک تصویر از او و نگار جواهریان لو رفت توضیح می دهد که با هماهنگی کامل مسئولان این سفر را (به دنیا آوردن فرزندش در کانادا) انجام داده است. رامبد جوان و نگار جواهریان از فرزندانشان رونمایی کردند. عکس جدیدی از رامبد جوان و همسرش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، نکته جالب این عکس شباهت جالب دختر رامبد جوان و نگار جواهریان به مادرش است که در همین سن کم هم کاملا آشکار است.دختر رامبد جوان به نگار جواهریان شباهت جالبی دارد.

رامبد جوان

نگار جواهریان اولین پُستش بعد از تولد دخترش را منتشر کرد.نگار جواهریان نوشت: الان دیگر برای حضور در پروژه‌ای برایم مهم است که ببینم این فیلم یا تئاتر را دوست‌اش دارم یا نه؟

یعنی بعدها می‌توانم بگویم که خوشحالم این را بازی کردم؟ دیگر این برایم مهم‌تر است تا آن که قرار است من توی این فیلم چه شکلی دیده بشوم و مثلا چه‌قدر قرار است برایم دست بزنند و بگویند بارک‌الله. . چه قدر متفاوت. . یک زمانی بهش احتیاج داشتم و انکارش دروغ و اداست.

به این معتقدم که ما در دل خودمان همه‌جور آدمی هستیم که می‌توانستیم باشیم، وجود و درون آدمی تمامی ندارد و در این سال‌ها هم بیشتر دنبالِ این می‌گردم که اتصال خودم با اثر چیست و در کجاست؟

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 726646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟