حمله سرمربی پورتو به داور در حمایت از طارمی/ بازیکن حریف او را لمس کرد

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) است . مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است .مهدی طارمی برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد.

سرژیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو پس از پایان تقابل تیم‌های پورتو و پاکوش فریرا در هفته هشتم لیگ پرتغال که با برتری شاگردانش نیز همراه بود، در نشست خبری از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد؛ او پس از پیروزی ۲-۱ تیمش در این دیدار، به خبرنگاران گفت: بین دو نیمه ما مساوی بودیم با این وجود من از عملکرد تیم راضی بودم و این طبیعی نیست.

مهدی طارمی

سرمربی پورتو ادامه داد: گاهی اوقات اتفاقی می‌افتد که ما بازی را می‌بریم اما من از عملکرد تیم راضی نیستم، این نشانه آن است که ما در این دیدار از ثانیه اول تا دقیقه ۹۰ همه تلاش‌مان را کردیم و پای‌مان را از روی پدال گاز برنداشتیم؛ ما در مالکیت توپ فوق‌العاده کار کردیم و بسیار رقابتی در زمین حاضر شدیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برای رسیدن به این پیروزی پرتلاش حاضر شدند.

کونسیسائو در ادامه تمجید خود از عملکرد شاگردانش گفت: مطمئن هستم که همه آن‌هایی که از خانه بازی را تماشا کردند، از دیدن این بازی هیجان‌زده شدند، ما تیم متحد و قدرتمندی هستیم و هواداران می‌توانند روی ما حساب کنند.

مهدی طارمی ستاره پورتو در دقایق پایانی بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، کارت زردی که او به دلیل تمارض و شیرجه زدن درون محوطه جریمه حریف از داور دریافت کرد اما سرمربی پورتو معتقد است که او توسط بازیکن حریف شارژ شد؛ کونسیسائو گفت: من مطمئنم که بازیکن حریف او را لمس کرد و در این تردیدی ندارم.

او هم‌چنین درباره غیبت طارمی در بازی بعدی گفت: در غیاب او ما بازیکنان دیگری داریم که مطمئنا می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

مهدی طارمی

منبع: خبرورزشی

کدخبر: 726405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟