شوهر فریبا نادری کیست؟

همسر فریبا نادری مهرداد طباطبایی نام دارد. همسر فریبا نادری، همسر دوم اوست. همسر فریبا نادری شرکت لبنیات دارد. همسر فریبا نادری صاحب یکی از برندهای معروف لبنیات است. عکس همسر فریبا نادری با او در فضای مجازی منتشر شده است. همسر فریبا نادری مدعی شده قبل از ازدواج با او هیچ کدام از آثار خانم بازیگر را ندیده است.

به گزارش رکنا، همسر فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات و جزو مدیران شرکت لبنیات سحر است.  فریبا نادری  متأهل است و یک فرزند دختر دارد.  فریبا نادری  سرفداران بسیاری دارد.  فریبا نادری  در آثار ماندگاری به ایفای نقش پرداخته است.  فریبا نادری  بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

فریبا نادری

مهرداد طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

مهرداد طباطبایی گفته است: واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد.

البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم. وی در ادامه به «خانواده سبز» گفته است: نه به عنوان همسر بلکه به عنوان بازیگر فریبا نادری یکی از بازیگران خوب ماست و در عین حال اگر بد بازی کند حتما به او میگویم همان طور که اگر بد آشپزی کند به او میگویم. البته آشپزی اش خیلی خوب است. قیمه و قورمه سبزی که عالی درست میکند.

 

کدخبر: 724703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟