نصیحت معنادار بهاره رهنما به مردم + فیلم
حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه فضای مجازی است . بهاره رهنما پاییز را بهانه کرد و با آغاز این فصل جدید عکسی با استایل بسیار عجیب و نامناسب به همراه متنی عاشقانه را منتشر کرد. بهاره رهنما این روز ها با تبلیغات و ویدیوهای مختلف خودش را سوژه کاربران کرده است . بهاره رهنما به خاطر حواشی های اخیرش با موجی از انتقادات رو به رو شده است.در ادامه بیشتر از  بهاره رهنما بخوانید.

بهاره رهنما برخی مواقع در لایو اینستاگرامی برای فالوورهایش که بسیار زیاد هم هستند صحبت ها یا تیکه هایی از کتاب ها را می خواند. بهاره رهنما عکس پسر بچه ای را استوری کرد که در یک روستای فقیر در کنار یک تانکر آب ایستاده و نوشته ای را با عنوان بهاره رهنما (اشاره به اهدایی بهاره رهنما) در دست دارد. تعداد زیادی از کاربران این کار بهاره رهنما (گرفتن نوشته در دست افراد محروم جامعه برای عکس گرفتن) را ریا دانسته اند و خب تعداد قابل ملاحظه ای هم از این اقدام بهاره رهنما حمایت کرده و آن را ترویج و تبلیغ کار خیر می دانند.

نصیحت بهاره رهنما درباره رفاقت و دوستی

رفاقت چیز عجیبیه و من یاد گرفتم رفقای اندکی داشته باشم کمیت اونها کمه اما کیفیتشون دریایی عمیق و بی انتهاست! میخوام بگم واقعا این جمله تکراری مهمه که برآیند زندگی ما برآیند پنج نفر اولیه که باهاشون در ارتباط نزدیکیم! میخوام بگم دوست جزو سرمایه های زندگی شماست! و این سرمایه گذاری در طول زمان براتون با ارزش تر هم میشه، بقول پدرم با کسی بگردیم که چیزی بیش از ما بداند و چیزی برای یاد دادن داشته باشد!خلاصه اینکه لطفا با این پست یک مرور مجدد رو لیست دوستانتون داشته باشین، آیا ادامه این رفاقت سرمایه گذاری درستیه؟!

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 724329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟