عزت الله انتظامی باران کوثری را با خاک یکسان کرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 5.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

باران کوثری بازیگر سوپراستار کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است. باران کوثری در فیلم های سینمایی پرمخاطب زیادی بازی کرده است. باران کوثری در برنامه ای با اجرای پژمان جمشیدی خاطره ای از دوران بازی اش در فیلم "روسری آبی" تعریف کرد. باران کوثری از شوخی عزت الله انتظامی با خودش در این برنامه گفت. در این فیلم خاطره باران کوثری از استاد انتظامی را ببینید.

خاطره باران کوثری از عزت الله انتظامی

صحبت های بسیار جالب باران کوثری بازیگر زن مشهور که می گوید مرحوم عزت‌الله انتظامی به او گفته توله سگ را در زیر مشاهده نمایید.

باران کوثری مدتی قبل در یک مصاحبه جنجالی (در واکنش به حمایتش از حسن روحانی) گفت که حسن روحانی ما رو گول زد.

ماجرای لمس فرزاد فرزین توسط باران کوثری

حاشیه ای که در جریان عکسی از پشت صحنه سریال ملکه گدایان به وجود آمد : در این عکس اینطور دیده می شود که باران کوثری دستش را روی شانه فرزاد فرزین گذاشته و به او تکیه داده است. این عکس مربوط به پشت صحنه سریال ملکه گدایان بوده و پس از منتشر شدن آن در فضای مجازی حجمه های زیادی برای این دو هنرمند ایجاد کرد و زمزمه رابطه این دو واکنش های زیادی از مخاطبان را در پی داشت.

باران کوثری هم درباره این حواشی پاسخی نداده است و همین امر باعث تشدید حواشی برای این دو هنرمند عزیز شده بود تا اینکه فرزاد غرزین در یکی از مصاحبه هایش عکس کامل این ماجرا را نشان داده و تمام حواشی را تکذیب می کند. با کمی دقت در عکس های منتشر شده نیز می توان دست مردانه را روی شانه فرزاد فرزین تشخیص داد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟