لو رفتن فیلم زنده بودن ندایاسی در ترکیه ! / دروغ بزرگش فاش شد !
حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

ندا یاسی از شاخ های اینستاگرامی است که در جنوب ایران متولد شده است. ندا یاسی فوق لیسانس پرستاری از کانادا دارد. ندا یاسی در ایستاگرام پست های خشمگین و بی ادبانه ای منتشر می کند. ندا یاسی مدتی به کمپ پناهندگان در ترکیه رفت و بعد توانست اقامت کانادا را بگیرد. فیلمی از تفریح و خوشگذرانی ندا یاسی را ببینید.

ندا یاسی

به دنبال انتشار خبر مبنی بر فوت ندا یاسی سرویس اینستاگرام چند وقتی حساب او را به حالت یادبود درآورد. این اینفلوئنسر اینستایی بعد از نقل مکان از کانادا به ترکیه حدود یک ماهی می شود که هیچ گونه فعالیتی در صفحاتش نداشته است به همین دلیل کاربران دنبال کننده او گمانه زنی هایی کرده اند که امکان دارد او فوت کرده باشد.

ندا یاسی در پارتی شبانه

همه چیز طبق برنامه ریزی ندا یاسی پیشرفت تا اینکه نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در یک پارتی شبانه در ترکیه شرکت کرد و بالاخره مشخص شد که او زنده است و این مدت به مردم دروغ گفته است. و بعد از آن که لو رفت که زنده است طی یه اقدام از قبل مشخص شده و فریبکارانه ترتیبی داد تا دوستانش به همراه پلیس به محل زندگی او بروند و او را نجات دهند !

ندا یاسی چطور سر اینستاگرام را هم کلاه گذاشت؟

او برای اینکه بتواند مردم را فریب بدهد مدارک جعلی فوت خود را به اینستاگرام فرستاده بوده و حالا احتمالا به اینستاگرام می گوید که اشتباه شده است. ندا یاسی یکی از چهره های جنجالی اینستاگرام است که رفتار او بسیار ناشایست است و جزو  چهره های اینسناگرامی ست که برای به دست آوردن فالوور بیشتر هرکاری می کند. این چهره اینستاگرامی با دعوت چهره های جنجالی و سوالات بعضا غیر اخلاقی بازدید کنندگان زیادی پیدا کرد. او گاهی در لایوها رفتارهای غیر اخلاقی و حرف های رکیک می زد و حواشی بسیاری داشت. اطلاعات دقیق از خود نداده اما به نظر می رسد حدود 35 سال سن داشته باشد و چند سالی می شود از کشور مهاجرت کرده است.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟