سکوت علیرضا بیرانوند به بی حجابی زنش در اروپا + فیلم دابسمش
حجم ویدیو: 1.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

 علیرضا بیرانوند دروازه بان درجه یک پرسپولیسی است که در حال حاظر تنها در تیم ملی ایران بازی می کند. علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند در سن کم ازدواج کرد و یکی از دلایل موفقیتش را هم ازدواج زود هنگام و همسرش می داند. علیرضا بیرانوند پس از جام جهانی 2018 و گرفتن پنالتی رونالدو عملکرد خیره کننده ای را نشان داد و بسیار محبوب و معروف تر شد. علیرضا بیرانوند درحال حاظر به همراه همسر و فرزندانش در پرتغال سکونت دارد و گاهی تصاویر و یا فیلم هایی در کنار خانواده اش منتشر می کند.

علیرضا بیرانوند

 در ادامه استوری بیرانوند را مشاهده می کنید که به همراه زن و فرزندانش در ماشین هستند و به نوعی دابسمش اجرا می کنند و با آهنگ همخوانی می کنند. اما با توجه به تصاویری که از قبل و بعد همسرش منتشر شده سوالی پیش می آید که چرا فوتبالیست ها تا به جایگاهی بالاتر می رسند و از ایران مهاجرت می کنند همسرانشان 180 درجه تغییر دارند. اصلا اینها به کنار چرا خود آقایون فوتبالیست انقدر با سرعت غیرتشان نم می کشد به راحتی همسرانشان را به نمایش می گذارند و تغییر می دهند؟

ناگفته نماند همسر بیرانوند به جز حجابش که شل شد و آب رفت با درآمد بالای این بازیکن چهره اش را هم به قولی کوبید و از نو ساخت.

همسر علیرضا بیرانوند

کدخبر: 724084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟