فیلم رفتار تمسخر آمیز بهاره رهنما /مگر مردم بلد نیستند ؟
حجم ویدیو: 10.66M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

بهاره رهنما باز هم جنجالی شد . این بار بهاره رهنما در یک ویدیو آب خوردن را به مردم آموزش می دهد . بهاره رهنما حتی آب خوردنش هم با بقیه فرق دارد . در این ویدیو بهاره رهنما مدعی است که نوشیدن آب به روش او باعث شادابی پوست هم می شود .این ویدیو بهاره رهنما تا به حال واکنش های زیادی را در پی داشته است.

بهاره رهنما

جالب است بدانید خانم بهاره رهنما در یک مصاحبه اعلام کرده بود که زیاد از فضای مجازی استفاده نمی کند، ولی بنده خدا از آب خوردن مردم گرفته تا لباس و کیف و کفش و آرایشگاه و غذای گربه و سگ و ... اظهار نظر میکنه که در بازه ی زمانی 6 صبح تا پاسی از شب طول میکشه. و جالبه بدونید که بیشترین استوری ها رو در میان هنرمندان مشهور داره که اکثرا تبلیغاته.

بهاره رهنما

آیا بهاره رهنما فخر فروشی می کند ؟

جالب است بدانید که نظر بهاره رهنما درباره اینکه در شبکه های اجتماعی در حال فخر فروشی است با نظر مردم کاملا متفاوت است : بهاره رهنما زندگی لوکسی دارد با توجه به مهمانی ها و تصاویری که منتشر می کند این به روشنی مشخص است. اما اینکه آیا او فخر فروش است یا نه ما قضاوتی نمی کنیم. او تصاویر و فیلم هایی را از تفریح و خوشگذرانی و مهمانی ها منتشر می کند و مردم واکنش نشان می دهند. بهاره رهنما این روزها در تلویزیون حضور ندارد ؟ قابل ذکر است که بهاره رهنما اعلام کرده ممنوع التصویر است و تلویزیون از او خواسته پروژه ای که در حال ساخت بود را ترک کند. احتمالا این اقدام تلویزیون به دلیل حاشیه های زیاد این بازیگر زن است.

بهاره رهنما

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 723557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟