سحرقریشی از کجا لباس می‌‎خرد؟  / خودش لو داد ! + فیلم
حجم ویدیو: 3.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش رکنا، صحبت های بسیار جالب سحر قریشی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره جلف بودنش و آرایش هایی که انجام می داده است.

در ویدیو بالا سرح قریش درباره یکی از حاشیه های گذشته اش صحبت می کمد. در یک مصاحبه گفته بود دخترایی که آرایش نمی کنند می خواهند خودشون را به جای خانم های فرهنگی و هنرمند جا بزنند. سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

زیبایی به سبک سحر قریشی

با همه ی مخالفت ها و دشمنی ها بخواهیم یا نخواهیم او محبوبیت زیادی دارد سحر قریشی یکی از بازیگرانی است که به واسطه چهره زیبایی که دارد به راحتی توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازیگر مطرح در سالهای اخیر در فضای مجازی حواشی زیادی را به راه انداخته است. او در بسیاری از مواد عکسهایی با استایل های متفاوت از خود در فضای مجازی منتشر می کند و طرفدارانش را از حال خود بی خبر نمی گذارد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 723459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟