افشاگری درباره ازدواج رضا رویگری با دختر 23 ساله ! + عکس

رضا رویگری بازیگر مطرح و شناخته شده است .رضا رویگری به تازگی در بستر بیماری است . رضا رویگری در یک مصاحبه ماجرای عشقش به همسر دومش را تعریف کرد.رضا رویگری در صحبت هایش گفت چندماه بین ازدواج اول و دومش فاصله بود و این شایعه است که رضا رویگری بلافاصله از همسر قبلی اش جدا شده و با تارا ازدواج کرده است.

رضا رویگری

ازدواج رضا رویگری

به اینگونه نبود. من از دو سال قبل از جدایی رسمی، به نوعی تنها زندگی می کردم و می خواستیم که جدا شویم. یک سال و هشت ماه بعد از جدایی هم که با تارا ازدواج کردم.

نحوه آشنایی با همسر دوم

رضا رویگری درباره نحوه آشنایی با همسر دومش گفت: چندسال پیش برای برنامه ای به شیراز رفته بودم. تارا یک دوست به نام ستاره داشت که دوست مشترکمان محسوب می شد.

ستاره به تارا گفت که یک دوست هنرپیشه ام برای چند روز به شیراز می آید و اسم من را برد، تارا هم گفت که تا به حال اسمش را نشنیده و نمی شناسمش! به هرحال ستاره و تارا برای استقبال من به فرودگاه آمدند و همانجا برای اولین بار همدیگر را دیدیم.

رضا رویگری

عشقی که سن و سال نشناخت!

تارا من را دید، گفت آقای رویگری چقدر شما خوش تیپ هستید! همانجا بود که عشق شوری در میان ما نهاد! معمولا هم همه عاشق من می شوند.

من در اوایل آشنایی مان گفتم تارا من آینده تو نیستم و باید به زندگی ات برسی اما واقعا بدون تارا هم نمی توانستم زندگی کنم. (باخنده) حرفی زدم که جذب من شود!

رضا رویگری فیلم

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 723230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟