بهاره رهنما خلبان شد + فیلم خلبانی بهاره رهنما
حجم ویدیو: 2.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر کرده است. بهاره رهنما فیلم جدیدی را در حال خلبانی از خود منتشر کرد.
به گزارش رکنا، بهاره رهنما فیلمی را در حال خلبانی کردن در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، حضور بهاره رهنما در کابین خلبان به علت فیلم برداری سکانس اخر یکی زا فیلم هایش بود که با انتشار استوری در فضای مجازی کابین خلبان را به مخاطبانش نشان داد.

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد سینما شد

بهاره رهنما برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

کتاب های بهاره رهنما

پای به جاده زدن ،نشر نگاه 1396

زن باران، نشر نگاه، 1394

مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،1392

ماه هفت شب، نشر نگاه 1389

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس، نشر چشمه، 1388

جایزه گرفتن بهاره رهنما از جشنواره‌ای برزیلی

بهاره رهنما

بهاره رهنما که برای ساخت یک مستند از فستیوال فیلم‌های مستقل برزیل جایزه گرفته، در صفحه خود نوشت: در ساعت‌ها مصاحبه‌ها و دیدار با حدود سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم در یافتم معجزه اصلی خلقت ما در «زن بودنمان» نهفته است!

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون برای ساخت مستند «صدام کن مامان» برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم‌های مستقل برزیل شد.

به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر به بهانه کسب جایزه از فستیوال برزیل، تصویری از خود با تقدیرنامه‌ای که دریافت کرده منتشر کرد و نوشت: «همیشه فکر میکردم معجزه زندگی ما زن‌ها» مادر شدن «است اما با ساخت مستند» صدام کن مامان «و ساعت‌ها مصاحبه‌ها و دیدار با حدود سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم در یافتم معجزه اصلی خلقت ما در» زن بودنمان” نهفته است!

ما زن‌ها حتی اگر هرگز مادر نشویم، حتی اگر هرگز هیچکس صدایمان نکند: مادر، به ذات مادر به دنیا می‌آییم و مادر از دنیا میرویم و گاه تا ابد باردار قصه‌های نگفته بسیار، خوشحالم که به سهم خودم با ساخت این مستند بخشی از این ناگفته‌ها را بیان کردم! جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم‌های مستقل برزیل را مدیون تک تک شما مادران جلوی دوربین عوامل دلسوز پشت دوربین این مستندم!

این جایزه تقدیم شد به:

الگوی زن باران بودنم، مادرم!

با تشکر ویژه از جان جهانم که طعم شیرین مادری‌ام را مدیون او هستم! “

منبع : شمانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 722214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟