عجیب ترین فیلم از طناز طباطبایی
حجم ویدیو: 10.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. طناز طباطبایی بازیگر متولد اردیبهشت است. طناز طباطبایی با فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" به کارگردانی رسول صدر عاملی به دنیای بازیگری وارد شد. طناز طباطبایی جزو بازیگران محبوب میان مردم است که حواشی زیادی ندارد.  طناز طباطبایی در نقش سگ در تاتری ایفای نقش می کند.
به گزارش رکنا، طناز طباطبایی چند سال در نقش سگ تن تن ایفای نقش کرد و حال بخشی از هنرآفرینی او را اینجا تماشا کنید.

طناز طباطبایی در نقش سگ تن تن

طناز طباطبایی در نمایش تن تن و راز قصر مونداس، نقش «میلو» سگ با وفای تن تن را ایفا می‌کند.

بازی در نقش یک سگ قطعا تجربه‌ای متفاوت برای هر بازیگری است. دیدن بازی ستاره‌ای مشهور در نقش یک سگ هم تجربه‌ای متفاوت برای علاقمندان به بازیگری و هنرهای نمایشی است.

طناز طباطبایی، ستاره سینما، با بازی در نقش «میلو» سگ محبوب «تن تن» روی دیگری از توانایی‌هایش را به نمایش گذاشته است.نمایش «تن تن و راز قصر موندوس» به کارگردانی آروند دشت آرای در تماشاخانه ایرانشهر با حضور جمعی از تواناترین بازیگران تئاتر روی صحنه رفت.طباطبایی با کارنامه کاری درخشان و قابل دفاعی که ارائه داده است ثابت کرده از شیفتگان تجربه‌های متفاوت است.او در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با فیلم جنجالی و بحث برانگیز «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند!» در نقش دختری که مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار گرفته حاضر شد.

طناز طباطبایی عاشق مادرش است

طناز طباطبایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. خانم طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟