مهناز افشار پیر شده است / خودش اعتراف کرد ! + عکس

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. مهناز افشار تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است. مهناز افشار که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا بخاطر شرایطی ، ساکن آلمان است.مهناز افشار دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد . مهناز افشار اخیرا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، مهناز افشار به تازگی در توییتی را در فضای مجازی منتشر کرد و در آن عکس چهره بدون آرایش خود را با تمام جزییات گرفته و از پیر شدنش صحبت کرد. مهناز افشار یکی از سلبریتی های پرحاشیه است که اخیرا مجری برنامه گات تلنت شده بود. او با این توییت به پیر شدن خود اعتراض کرد. در ادامه عکس این خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

مهناز افشار

مهاجرت مهناز افشار

آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می گویند این است که هر چند مدت باحجاب می شود و ادعای برگشت به ایران می کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می شود و این رفتار او حرفه ای نیست.  بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.  مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می کند.

پاسخ مهناز افشار به شایعه مهاجرتش

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت.

مهناز افشار و سیم خاردار

مرور اخبار قبلی وحاشیه های مهناز افشار

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار ، در صفحه شخصی مهنار افشار ، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با مهنار افشار و همچنین 21 خرداد روز تولد مهناز افشار منتشر کرد.

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار ، در صفحه شخصی مهنار افشار  ، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با مهنار افشار و  همچنین 21 خرداد روز تولد مهناز افشار منتشر کرده است :

یک سال گذشت … روزی که در آن دو عنصر زمینی با پیوندشان آسمانی شدند ؛ پیوندی که در گذر طوفانها ماندگار شد . دو طیف متفاوت فارغ از هر رنگ و بویی به اِکسیر عشق پیوند یکرنگی خوردند . و چه زیبا آرزویی است برای ایران : ” یکرنگی فارغ از هر رنگ و بویی ” ؛ این هنر یک هنرمند است .

امروز نه سپندارمزدگان است ، نه مهرگان و نه ولنتاین ؛ امروز ٢١ خرداد است .. بدنیا آمدی تا به دنیای تو بیایم … روزت شد روزمان … سپاس خدایمان را و همیشه مبارک باد …

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر است.

دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد، در یک خانواده پنج نفر بدنیا آمد و ته تغازی خانواده است، دو برادر بزرگتر از خود دارد.

مهناز افشار در باشگاه

چطور بازیگر شدم

پس از دیپلم، قرار بود معماری بخوانم ولی چون در تربیت بدنی دانشگاه سراسری پذیرفته شدم، تصمیم گرفتم ‌‌تدوین بخوانم، ۴ سال زیرنظر استاد مجید فخرایی‌ نژاد، تدوین خواندم.

پس از آن هم با خانم فضل‌ اللهی یک کار ۹۰ دقیقه‌ ای با هم انجام داده بودیم.

مهناز افشار

اولین و آخرین بازی در تلویزیون

مرا به آقای نوابی برای بازی در اولین و آخرین کار تلویزیونی‌ ام گمشده در سال ۱۳۷۷ معرفی کردند آقای اسکندری طراح گریم بودند که من را به دفتر پویا فیلم و آقای فرح‌ بخش معرفی کردند از آنجا استارت کار سینمایی من زده شد.

از شهرت تا گوگوش

با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید، شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود

مهناز افشار

نقش های متفاوت

در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد

کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد

همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید : آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم

جواهر سازی با برادر

مهناز افشار در مورد سابقه جواهرسازی در خانواده اش میگوید : برادر کوچکترم ۱۵ سال هست که در اساس مخراج کاری و جواهر سازی فعالیت دارد و منم گاهی با او همکاری می‌ کنم.

از غذا تا مزون لباس

غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است.

به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهد و بس، مدتی مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟