ازدواج امین حیایی با هر دختری که دوست می شد ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

امین حیایی بازیگر مشهور تلویزیون و سینمای ایران است. امین حیایی در عالم خوانندگی هم فعال بوده است. امین حیایی طرفداران زیادی دارد. در یک گفت و گو امین حیایی درباره ازدواج ازدواجی بودنش حرف های جالبی زده است. در این فیلم ببینید که امین حیایی از خاطرات دوران جوانی اش چه گفته است.

امین حیایی داور عصر جدید

امین حیایی که این اواخر با داوری در مسابقه عصر جدید شبکه سه سیما او را به یاد داریم دو بار ازدواج رسمی داشته که ازدواج اولش در سن بسیار کم اتفاق افتاده و کلا یک سال طول کشیده و حاصل آن یک فرزند بوده است ! این فرزند حالا دارا حیایی نام دارد که بازیگر است.

مقایسه سختی زندگی امین حیایی با مردم :

یکی از مصاحبه های پر حاشیه امین حیایی مقایسه سختی زندگی بازیگران و مردم بود که زندگی بازیگران را سخت تر می دانست. البته صحبت های امین حیایی عزیز برای یک سری از کاربران قابل درک نبود و آنها وضعیت اقتصادی و رفاه بازیگران و افراد مشهور را هم برای مقایسه راحتی زندگی مردم عنوان کردند. یعنی اگر بخواهیم بگوییم خوش به حال مردم شهرت ندارند راحت هستند خب پول هم ندارند !

اظهار نظر جنجالی امین حیایی درباره دوست و همبازی قدیمی :

یکی از جنجالی ترین حاشیه های زندگی امین حیایی صحبت او درباره محمدرضا گلزار بود که او را مدل نامید و گفت او مدلی بود که به خاطر خوشتیپی و خوشگلی اومد و بازیگر شد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟