رونمایی از هدیه های گران قیمت همسر مهدی قائدی + فیلم
حجم ویدیو: 1.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

همسر مهدی قائدی پس از ازدواج به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی اش در اینستاگرام می پردازد. همسر مهدی قائدی فیلم ها و عکس های عجیبی از خود منتشر می کند. هنوز در شوک فخرفروشی همسر مهدی قائدی از ویلای لاکچری شان در دوبی بودیم که باز فیلم دیگری از وی منتشر شد. این بار همسر مهدی قائدی از هدیه های بسیار لوکسش رونمایی کرد. در ادامه هدایای همسر مهدی قائدی را ببینید!

هدایای گرانقیمت همسر مهدی قائدی در دوبی

ستاره معصومی همسر جنجالی مهدی قائدی بازیکن مشهور فوتبال که به دبی رفته است از هدیه های گرانقیمتی که مهدی برای او گرفته است رونمایی کرد.

جنجال های همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی).

جالب است بدانید مسئولان استقلال می گویند ستاره معصومی نقش بسیار مهمی در رفتن مهدی قائدی از ایران داشته است. قائدی برخلاف آنچه که گفته می شد در استقلال می ماند و بعد از دیدار با الهلال ترانسفر می شود، اما زودتر از موعد راهی تیم الاهلی امارات شد تا اعتراض هواداران باشگاه نسبت به مدیریت باشگاه را در پی داشته باشد.

نقش همسر مهدی قائدی در انتقال او

با این حال، شب گذشته ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال درباره داستان مهدی قائدی در تلویزیون صحبت کرد و البته اشاره ای هم به نقش همسر او در این ماجرا کرد. «انتقال مهدی قائدی اتفاق بسیار خوبی بود و گران ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند که در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.»

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟