بازیگر سرشناس پایتخت فلج شد! +عکس باورنکردنی

سریال پایتخت از سریال های تلویزیونی پربیننده بود. سریال پایتخت در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می شد. بازیگران نامدار زیادی در سریال پایتخت ایفای نقش کردند. یکی از بازیگران سریال پایتخت عباس کاکاوندی نام داشت. وی در سریال پایتخت نقش یک داعشی را بازی کرد. در ادامه حادثه ای که برای این بازیگر کشورمان رخ داد را بخوانید.

برنامه تلویزیونی «ماه در می زند» میزبان عباس کاکاوندی بازیگر سریال های «پایتخت»، «سرباز»، «آرام می گیریم» و... بود.

حادثه وحشتناک برای بازیگر سریال پایتخت

کاکاوندی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر شده بود از سختی های شغلش و عشقی که به بازیگری دارد گفت. این بازیگر که در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش فرعی داشته در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود: از لوکیشن فیلمبرداری برمی گشتم که یک صحنه تصادف دیدم. حدس زدم که در آن ماشین سانحه دیده حتما خانواده ای گرفتار هستند. خواستم برای کمک بروم که یک ماشین با سرعت به من زد. خانواده سانحه دیده با یک سِرُم راهی خانه شان شدند اما من 33روز در بیمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پایم را قطع کنند.

عباس کاکاوندی

این بازیگر سریال پایتخت زندگی سختی دارد

عباس کاکاوندی در ادامه روایتش از زندگی اش گفت: خیلی ها فکر می کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد. این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می شوم، شماره حساب می دهند و می گویند در فیلم سرمایه گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

منبع : پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟